|

دعوای ریحانه پارسا و امین فردین؛ ریحانه: وجود داری جوابم رو بده!

ریحانه پارسا و امین فردین یک جنگ اینستاگرامی را شروع کدند هر دو علیه یکدیگر شروع به افشاگری کردند و فضای مسمومی را ایجاد کدند.

لینک کوتاه کپی شد

ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه سینما دیروز و شاخ ینستاگرام فعلی با انتشار پستی در اینستاگرام به تندی به امین فردین تاخت. او در پست اینستاگامی خود نوشت: اسم پاپاراتزی روی خودت گذاشتی با افتخار! آفرین تو خیلی خفنی سوراخ موش هم یاد گرفتی،به تعداد هر فضول یه دلار یا یورو از طریق کانالت میره تو جیبت! چی از این بهتر ! آگاه سازی مردم از رنگ شرت فلان بازیگر که هزینه ایی نداره مردم هم دوست دارن،به دوستان هم بر نمیخوره که هیچ خوشحالم میشن! اونقدری باهوش هستی که بدونی چی رو کجا و کی باید بگی! منم از حق خودم صرفا دفاع میکنم، با یه نگاه کلی به پست های پیج من هزار موضوع قابل بحث پیدا میکنی که تا حالا به هیچ کدوم اشاره نکردی... به نفعته چون. وجودشو داری بیا فقط یک بار از رو جوابیه منو به امین تارخ بخون! به هر حال نمیشه منکر تریبون قویی که این چند سال با اخبار زردت ساختی شد... *دوستان لطفا اگاه باشید که ورودی ذهنی شما این روز ها چه چیزی است،به جای چه چیزی... ورود به موضوعات حساس نمیکنی چون به نفعت نیست... با خودت میگی به من چه!!!من پولمو در میارم! بزار هرچی میخواد سر مردم بیاد. من وظیفم سرگرمیه! مثل خیلی از اهالی سینما که همه راه سکوت رو پیش گرفتن از پیشکسوت تا جوجه هاشون فحش دادن و هزار انگ به ریحانه پارسا و ریحانه پارسا ها بستن براشون امکانات به بار میاره... شکاف عمیق بین چپ و راست کاملا این روز ها قابل درک شده؛ دعوای ریحانه پارسا و امین فردین؛ ریحانه: وجود داری جوابم رو بده!

ریحانه پارسا خطاب به امین فردین: وجود داری جوام رو بده

ریحانه پارسا

همچنین خطاب به امین فردین گفت: منتظر حملات ت هستم اما اگر وجود داری جمله جمله منو جواب بده. ممکنه نتونی حرف بزنی اما آیا کسی تورور از حرف نزدن و قصه های عاشقانه رونمیی کردن در مواقع هاد هم منع کرده؟ پیشنهاد می شود: امین فردین و انتشار تصاویری نامتعارف از ریحانه پارسا

واکنش امین فردین به حملات ریحانه پارسا

امین فردین هم بیکار نماند و با انتشار یک استوری جواب ریحانه پارسا را داد. فردین در بخشی از استوری خود نوشت: کارم تموم شد جوابتو میدم فقط نمی دونم از کجا شروع کنم از پرونده باز دزدی خونه دوست پسرت در ایران یا ماجرای سایت شرط بندیت... دعوای ریحانه پارسا و امین فردین؛ ریحانه: وجود داری جوابم رو بده!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها