|

خاطره ای عجیب از سوگل طهماسبی در مورد سفر ماه عسل + بیوگرافی

سوگل طهماسبی بازیگر سریال خانه امن که اخیرا در برنامه صبحی دیگر حضور داشته خاطره ای عجیب از سفر ماه عسلش را برای مخاطبان تعریف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سوگل طهماسبی بازیگر تلویزیون که اخیرا بازی اش در سریال «خانه امن» مورد توجه قرار گرفته است، در برنامه تلویزیونی «صبحی دیگر»، خاطره ای عجیب در مورد سفر ماه عسل خود را برای مخاطبان تعریف کرد.

بیوگرافی سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی زادهٔ ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ است. سوگل طهماسبی در اهواز زاده شد. سوگل طهماسبی بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است و سوگل طهماسبی دارای اصالتی بختیاری است. سوگل طهماسبی بزرگ‌شدهٔ اهواز و فوق‌دیپلم گرافیک است. سوگل طهماسبی دو خواهر بنام ساغر و سحر و یک برادر بنام سینا دارد، پدرش استاد مینیاتور بود که فوت کرده و حالا نزدیک مادرش در تهران زندگی تهران زندگی می کند.

بیشتر بخوانید: واکنش خنده دار مادرشوهر سوگل طهماسبی به نقشش در خانه امن (ویدئو)

طهماسبی بازیگری را از سال 1372 وقتی 8 ساله بود برای اولین بار در تئاتر تجربه کرد تا اینکه سال 1380 در مقطع اول دبیرستان موفق به دریافت جایزه از جشنواره استان شد کیانوش عیاری یکی از داوران حاضر در جشنواره از آنجا بازی وی را پسندید و او را برای بازی در سریال روزگار قریب انتخاب کرد. سال 1380 سوگل 16 ساله با مادرش راهی تهران شد تا چند سکانس در سریال روزگار قریب بازی کند اما بلافاصله پیشنهاد بازی در سریال یوسف پیامبر را هم گرفت. سوگل در 24 مرداد 98 در 34 سالگی ازدواج کرد.

مهاجرت به تهران

طهماسبی در سال 1380 در 16 سالگی به تهران مهاجرت کرد وی مهاجرت به تهران را بزرگترین تصمیم زندگی اش دانست او سال های اول در خانه خواهرش زندگی می کردم تا این که بعد از قبولی در دانشگاه مسقل شد مدتی بعد از فوت پدرش، مادرش هم به تهران آمد. به گفته خودش پنج، شش ماه اول ورودش به تهران به خاطر متفاوت بودن شرایط با چیزی که در ذهن داشت دچار افسردگی شده بود و اصلا توان ارتباط با کسی را نداشت شاید تنها چیزی که باعث شد بتواند در دنیای بازیگری دوام بیاورد این بود که فوق العاده ادم با انگیزه بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان، فتوکده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها