|

ارزش سهام عدالت چهارشنبه 26 آذر؛ سهام عدالت چند دلار می‌ارزد؟

ارزش روز ۳۶ شرکت موجود در پرتفوی سهام عدالت چهارشنبه 26 آذر 99 برای دارندگان سهام ۵۰۰ هزار تومانی چقدر است؟ آیا روند بازار نزولی است ؟

لینک کوتاه کپی شد

پس از پایان معاملات سه شنبه 25 آذر ارزش هر برگه سهام عدالت 490 هزارتومانی دارندگان این سهام به 11 میلیون و سیصد و سی و پنج هزار تومان رسید. سهام عدالت درحالی به رقم فوق رسیده که تاکنون افزایش سهام شرکت های پالایشی تهران و اصفهان ازسوی سازمان بورس و اوراق بهادار اعمال نشده است چراکه در صورت اعمال این افزایش سهام، ارزش سهام عدالت چیزی حدود 12.2 میلیون تومان خواهد شد. با این حساب ارزش 60 درصد سهام عدالت قابل فروش به 7 میلیون و 320 هزار تومان و 30 درصد آن به 3 میلیون و 660 هزار تومان رسید. همچنین با احتساب دلار 25 هزار و 600 تومانی سبد سهام عدالت حدود 475 دلار ارزش دارد.

روش‌ های واریز سود سال 98 سهام عدالت

به گزارش فارس سازمان بورس و اوراق بهادار نحوه دریافت سود سهام عدالت سال ۹۸ برای افرادی که روش مستقیم و غیر مستقیم را انتخاب کرده اند، اعلام کرد. در اطلاعیه سازمان بورس اوراق بهادار آمده است: به استحضار می‌رساند مطابق مصوبه مورخ ۹۹/۷/۲۳ شورای عالی بورس مقرر شد سود سهام شرکت‌های سرمایه‌پذیر متعلق به سهامداران مشمول سهام عدالت برای سال ۹۸ نسبت به مشمولین که روش مستقیم را انتخاب کرده اند به حساب‌های معرفی شده توسط سرمایه‌گذاران و برای مشمولین که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند به حساب شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت هر استان پرداخت می‌شود. پیشنهاد می شود: پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 26 آذر 99

چهارشنبه 26 آذر بورس چه می شود؟

حمیدرضا فرهادی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با روند نزولی بورس گفت: تقریبا هر سال پس از گذر از یک سال تورمی، بازارها و از جمله بازار سرمایه مدتی دچار رکود می‌شود. بر این اساس می‌توان گفت روند کنونی بازار نگران‌کننده نیست. چراکه رشد منطقی بازار سهام از دی ماه آغاز می‌شود. فرهادی در رابطه با بورس چهارشنبه گفت: چون طی دو سه روز گذشته، عرضه در بازار زیاد بوده، احتمالا فشار عرضه بازار فردا را در ابتدای کار نزولی می‌کند. اما احتمالا در ادامه روند معاملات تقاضا بیشتر می‌شود و نوعی تعادل شکل می‌گیرد.

شاخص از کجا برمی گردد؟

به گفته فرهادی احتمالا در محدوده یک میلیون و 350 تا یک میلیون و 400 هزار واحد از بازار حمایت می‌شود و شاخص کل بازار از محدوده یک میلیون و 200 هزار واحدی پایین‌تر نخواهد رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها