|

چرا قطری‌ها به میثاقی ویزا ندادند؟

هنوز مشخص نیست که سفر میثاقی به قطر انجام می شود یا نه اگر هم او به قطر رفته باشد احتمالا اجازه فیلمبرداری را نخواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

ظاهرا محمد حسین میثاقی همراه پرسپولیس به قطر سفر نکرده است. محمد حسین میثاقی که اسمش به عنوان گزارشگر صداوسیما در لیست 60 نفره باشگاه پرسپولیس بوده است نتوانسته ویزای قطر برای سفر به این کشور را دریافت کند. ماجرا از این قرار است که نام او،حجازی گزارشگر واحد مرکزی خبر و هاشمی تهیه کننده فوتبال برتر و یک عکاس به نمایندگی از رسانه ها در لیست ۶۰ نفره بوده است. علاوه بر این مهدی ریاضتی عکاس_فیلمبردار تیم و کاوه علی اسماعیلی مدیر روابط عمومی باشگاه هم همراه تیم به دوحه رفته اند.

ظاهرا کنفدراسیون فوتبال آسیا وقتی نام‌ سه نفر را از تلویزیون می بیند حساس می شود که چرا ایرانی ها عادت دارند بدون حق پخش و عقد قرارداد، تصویر اختصاصی از تمرین یا بازی بگیرند! به همین دلیل ویزای میثاقی را صادر نمی کنند و در اولین تمرین هم به حجازی گزارشگر واحد مرکزی خبر هشدار می دهند که تصویربرداری از تمرینات برابر با بازگشت به تهران است! بر اساس مقررات کنفدراسیون فوتبال اسیا فقط عکاسان تیم حق تهیه ویدئو از تمرین را دارند،آن هم برای پخش در رسانه باشگاه. هنوز مشخص نیست که سفر میثاقی به قطر انجام می شود یا نه اگر هم او به قطر رفته باشد احتمالا اجازه فیلمبرداری را نخواهد داشت. منبع: خبرآنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها