|

عیسی آل کثیر بخشیده نشد ؛ جزئیات و علت محرومیت عیسی آل کثیر

عیسی آل کثیر بخشیده نشد ؛ جزئیات و علت مرحومیت عیسی آل کثیر از فعالیت در فوتبال و زمینه های ورزشی چه بود؟ مدت محرومیت وی چقدر است؟

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز-

عیسی آل‌کثیر (زادهٔ ۱۸ بهمن ۱۳۶۸) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای تیم فوتبال پرسپولیس بازی می ‌کند. این بازیکن فوتبال در این اواخر دارای حواشی زیادی بوده و پرونده ای در دست پیگیری داشت. باشگاه پرسپولیس امیدوار بود تا خبر خوشی در خصوص روند پرونده عیسی آل کثیر دریافت کند. اما متاسفانه اینگونه نبود و عیسی آل کثیر بخشیده نشد. برای اطلاع از جزئیات با ما همراه باشید.

ماجرای محکومیت آل کثیر چه بود؟

عیسی آل کثیر به دلیل تخلفی که مرتکب شده بود، 6 ماه از حضور در میادین محروم شد. با حکمی از سوی AFC، عیسی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس به مدت 6 ماه از حضور در میادین محروم شد. به نقل از سایت رسمی AFC؛ کمیته انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا عیسی آل کثیر از تیم پرسپولیس را به دلیل نقض ماده 58.1 قانون انضباطی و انضباطی (AFC (2019 از شرکت در هر نوع فعالیت مربوط به فوتبال به مدت شش ماه منع کرد. این ممنوعیت بلافاصله اجرا می شود. مشخص شد که این بازیکن که 10 هزار دلار نیز جریمه شده است از حرکات تبعیض آمیز در جریان بازی لیگ قهرمانان آسیا (غرب) برابر پاختاکور در 30 سپتامبر 2020 در دوحه قطر استفاده کرده است. امیدوار بودیم که عیسی آل کثیر بخشیده شود اما متاسفانه این اتفاق نیفتاده است.

عیسی آل کثیر بخشیده نشد

عیسی آل کثیر به دلیل «توهین نژادی» به 6 ماه محرومیت محکوم شد و استیناف خواهی پرسپولیس در ای اف سی و دادگاه عالی ورزش نیز به نتیجه نرسیده است. وکیل این باشگاه امیر ساعد با اعلام این موضوع عنوان کرد: «حیف شد، غمبار است! ولی راضی به رضای خدا هستیم.» وی همچنین گفت: «تلاش های شبانه روزی برای اخذ دستور موقت از دیوان داوری ورزش جهت حضور آقای عیسی آل کثیر در مسابقه فینال، با این که این دیوان رسیدگی به درخواست دستور موقت وکیل باشگاه را پذیرفته بود، به نتیجه نرسید و دیوان داوری ورزش با حضور این بازیکن در فینال مخالفت کرد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها