|

(عکس و ویدیو) سردار تحیری کیست و این خانواده ثروتش را از کجا آورد؟

احسان تحیری آقازاده سردار علی تحیری مالک صرافی ارز ایران است. اما برای آشنایی بیشتر با این خانواده ثروتمند در ادامه با ما همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام «سید مهدی صدرالساداتی» ویدئو‌هایی را از ثروت خانواده‌ی سردار تحیری منتشر کرد. پیش از این هم پایگاه خبری مشرق ویدئویی از ثروت این خانواده منتشر کرده بود. به گزارش انصاف نیوز سید مهدی صدرالساداتی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار پستی نوشت: (عکس و ویدیو) سردار تحیری کیست و این خانواده ثروتش را از کجا آورد؟

اشراف گری در مراسم ختم سردار تحیری

شهریور امسال حمدامیرآبادی فراهانی در واکنش به اشرافی‌گری در مجلس ختم سردار تحیری در توییتر نوشت: اشرافی گری دریک مجلس ختم !!! آیا این مرحوم راضی به این مجلس است؟ آقازاده ها بدانند مردم مشکل معیشت دارند قوه قضائیه هرچه زودتر قانون ازکجا آورده اید را اجرایی کنند.

اشرافی گری و بریز و بپاش در مراسم ختم یک مبارز انقلابی!

پایگاه خبری «شعار سال» هم در همان تاریخ ۱۲ شهریور در خبری با تیتر «اشرافی گری و بریز و بپاش در مراسم ختم یک مبارز انقلابی!» ضمن انتشار بخشی از فیلم فوق نوشت: در حالیکه امام خمینی و سایر مسوولان کشور همواره بر ساده زیستی تاکید داشتند و خود هم همین راه رفتند اما در مجلس ختم سردار علی تحیری یکی از مبارزان انقلابی بریز و بپاش زیادی با شیوه اشرافی گری صورت گرفته است که جای تعجب دارد چطور خانواده یک مبارز انقلابی در این مدت به این ثروت عظیم دست یافته اند که چنین مراسمی با هزینه گزاف برای پدرشان گرفته اند. گفتنی است احسان تحیری آقازاده سردار علی تحیری مالک صرافی ارز ایران است که در نوسانات ارزی چندسال اخیر سود خوبی را از فروش ارز شرکت های پتروشیمی کسب کرده است. واقعا اگر این هزینه گزاف به محرومان اختصاص پیدا میکرد برای این محروم ثواب بیشتری داشت یا برگزاری چنین مراسمی؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی