|

(عکس) سگ بامزه ای که شبیه به زرافه است با 26 هزار دنبال کننده!

کلیو سگی که به دلیل گردن و پاهای بسیار بلند خود در شبکه های اجتماعی معروف شده است

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز-

کِلیو ، سگی ۱۶ ماهه با نژاد سیلکن ویندهاوند، در ویسکانسینِ ایالات متحده، به دلیل گردن و پاهای بسیار بلند خود در شبکه های اجتماعی معروف شده است ، هزاران هوادار فدایی، هر حرکت او را دنبال می کنند. او به لطف ویژگی های منحصر بفرد ظاهریش، بیشتر به زرافه شبیه است ، تا سگ! کلیو اغلب به لطف پاهای بسیار بلند خود در شبکه های اجتماعی با حیوانات گردن بلند مقایسه می شود. صاحبش، کلر پوئسانتِ 23 ساله ، او را از یک پرورش دهنده در اوهایو پذیرفته است. در حال حاضر این سگ برای خودش حساب کاربری اینستاگرام دارد، آن هم با 26700 دنبال کننده. چرا که طرفداران از این ظاهر غیرمعمول لذت می برند. (عکس) سگ بامزه ای که شبیه به زرافه است با 26 هزار دنبال کننده!

با کلیو بیشتر آشنا شویم...

کلر صاحب این سگ با افتخار گفت: "پاهای بلند کلیو از ویژگی های نژاد اوست . وی از نژاد سگ های شکار هست که به خصوص چابک و لاغر اندام هستند." او سگی بسیار باهوش ، هیجانی و بازیگوش است که اجتماعی و ماجراجو است و بسیاری از صفاتی که در سگ های شکاری رایج است را به نمایش می گذارد. کلیو بسیار با محبت و احساسی هست اما در عین حال مسقل هست و روی پای خودش وای میسته. "او از پیاده روی های سنگین و طولانی ، بازی با خواهر بزرگش و چرت زدن در روز های آرام ، لذت می برد." (عکس) سگ بامزه ای که شبیه به زرافه است با 26 هزار دنبال کننده!

چالش های کلیو

در اینستاگرام، او را می توان در طیف وسیعی از لباس های رنگارنگ یافت که به طرز شیرین و با نمکی، ظاهر شده است. کلر اذعان می کند: اما پاهای بلند او، لباس هایش را به چالش می کشند. وی گفت: "یافتن لباس کلیو در واقع بسیار دشوارتر از آن است که به نظر می رسد ، محصولات فروخته شده تجاری هرگز به اندازه کافی برای کلیو طولانی نیستند و اغلب به نظر می رسد که او نیم تنه پوشیده است." (عکس) سگ بامزه ای که شبیه به زرافه است با 26 هزار دنبال کننده! "به عنوان یک توله سگ ، او قطعاً مراحل دشواری را بدلیل یادگیری دویدن با چنین پاهای بلند عجیبی داشت ، اما به سرعت خود را وفق داد و در مراحل آموزشیش ، بسیار موفق عمل کرد ."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عاشق زرافه🥰 ارسالی در

    خیلی خوب بود😄 ممنون از سایت عالیتون🥰🐕‍🦺

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها