|

نقشه شیطانی زن بی رحم برای بیماران کرونایی!

زنی که با ماسک صورتش را پوشانده بود، النگوهای مادرم را سرقت کرده و به جای آن النگوهای بدلی در دستان مادرم قرار داده بود.

لینک کوتاه کپی شد

پرستار قلابی سارق طلای بیماران کرونایی پلیس در تعقیب زن جوانی است که لباس پرستار به تن کرده و پس از ورود به بیمارستان‌ها، سراغ بیماران کرونایی رفته و با تزریق آمپول بیهوشی به آنها، طلاهایشان را سرقت می‌کند. چند روز قبل زن جوانی به اداره پلیس رفت و خبر از سرقت طلاهای مادرش در یکی از بیمارستان‌ها داد. وی گفت: مادرم زنی 70ساله بود که مدتی قبل به‌دلیل عفونت در یکی از بیمارستان‌ های شمال تهران بستری شد. در جریان درمان بیماری‌اش متوجه شدیم که مبتلا به کرونا هم شده است. به همین دلیل در قسمت مراقبت‌های ویژه بستری شد اما تلاش کادر درمان برای نجات او فایده‌ای نداشت و مادرم به کام مرگ رفت. وی ادامه داد: مادرم وصیت کرده بود که پس از مرگش و پیش از مراسم هفتمش النگوهایش را بفروشیم و خرج امور خیریه و کمک به نیازمندان کنیم. پس از مرگ مادرم و انجام مراسم دفن و عزاداری، طلاهایش را به طلافروشی بردیم و وقتی النگوها را به‌همراه فاکتورش به طلافروش دادیم، ناباورانه متوجه شدیم که طلاها بدلی است و هیچ ارزشی ندارد. ابتدا تصور کردیم طلافروشی که مادرم از او طلا خریده بود سرمان کلاه گذاشته و طلای بدلی را به جای اصلی به مادرم فروخته است. اما پس از پرس‌ و‌ جو متوجه شدیم که طلافروش مقصر نیست و طلاهای مادرم در بیمارستان سرقت شده است. او زمانی که در بخش بستری بوده، فردی طلاهایش را دزدیده و به جای آن النگوهای قلابی در دستش کرده بود. به سراغ حراست بیمارستان رفتیم تا موضوع را بررسی کنیم. حراست بیمارستان بلافاصله وارد عمل شد و به بررسی تصاویر دوربین مداربسته پرداخت. در بازبینی تصاویر دوربین مداربسته راز یک پرستار قلابی فاش شد و متوجه شدیم زنی که با ماسک صورتش را پوشانده بود، النگوهای مادرم را سرقت کرده و به جای آن النگوهای بدلی در دستان مادرم قرار داده بود.

پشت پرده سرقت‌های سریالی

با این شکایت، گروهی از مأموران پلیس با دستور قاضی رسولی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای ویژه سرقت راهی بیمارستان مورد نظر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند. بازبینی تصاویر حکایت از این داشت که زنی نقش پرستار را بازی می‌کرده و وارد بیمارستان می‌شده است. او به بیمار کرونایی، آمپول بیهوشی در سرم تزریق کرده و بعد از اینکه بیمار کاملا بیهوش شده بود، اقدام به سرقت 5النگوی گرانقیمت وی کرده و به جای آنها النگوهای بدلی در دستانش قرار داده بود. او پس از سرقت از بیمارستان متواری شده بود. همچنان که تحقیقات برای شناسایی سارق بدل انداز ادامه داشت 4شکایت مشابه دیگر پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت که نشان می‌داد پرستار قلابی با این شگرد از بیماران دیگری هم سرقت کرده بود. او در سرقت‌های دیگر با لباس پرستاری وارد بیمارستان‌ها شده و دست به سرقت بیماران کرونایی زده بود. متهم در جریان سرقت‌های دیگر نیز پس از تزریق داروی بیهوشی، بیماران را بیهوش و سپس نقشه سرقت و بدل‌اندازی را اجرا کرده بود. اما در آخرین سرقت به‌دلیل اینکه پرستاران بخش وارد اتاق شده بودند موفق نشده بود که طلای بدلی را جایگزین کند و فورا از بیمارستان فرار کرده بود. در شرایطی که تحقیقات نشان می‌دهد همه این سرقت‌ها توسط یک زن صورت گرفته است، گروهی از مأموران پلیس آگاهی تهران با دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت، تحقیقات برای شناسایی و بازداشت او را آغاز کرده‌‌اند. منبع: رکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها