|

روبرت لواندوفسکی بهترین بازیکن سال 2020 ؛ واکنش رونالدو و مسی

روبرت لواندوفسکی ستاره تیم ملی فوتبال لهستان به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ فیفا انتخاب شد. چهره و واکنش اولیه رونالدو مشخص بود اصلاً…

لینک کوتاه کپی شد

دیشب زمانی که در زوریخ نام روبرت لواندوفسکی به عنوان بهترین بازیکن سال 2020 معرفی شد کریستیانو رونالدو رقیب او برای کسب این جایزه واکنشی نشان داد که از آن مشخص بود از اعلام نشدن نام خود خوشحال نیست و انتظار داشته مراسم با اعلام نام او به عنوان بهترین بازیکن سال ادامه پیدا کند. در مراسم جوایز The Best فیفا که در شهر زوریخ و به صورت مجازی برگزار می‌شد جایزه به صورت حضوری در حالی به لواندوفسکی اهدا شد که دو رقیب اصلی او لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به صورت مجازی و از طریق لینکی ویدیویی در مراسم حضور داشتند.

پایان دادن به سیطره مسی و رونالدو

در سالهای گذشته این جایزه همیشه بین رونالدو و مسی دست به دست می‌شد و تنها سالی که این جایزه از دست آنها درآمد سال 2018 بود که لوکا مودریچ فاتح آن شد. حالا یک بار دیگر جایزه نه به رونالدو نه مسی بلکه به رابرت لواندوفسکی تعلق می گرفت. نکته جالبی که از دید رسانه‌ها پنهان نماند این بود که مسی بعد از اعلام نام لواندوفسکی برای او خوشحال به نظر می‌رسید ولی از چهره و واکنش اولیه رونالدو مشخص بود که او از شنیدن خبر تعلق گرفتن جایزه به لواندوفسکی اصلاً خوشحال نیست.

واکنش رونالدو به انتخاب شدن لواندوفسکی

بعد از اعلام نام روبرت لواندوفسکی بهترین بازیکن سال 2020 رونالدو که تصاویرش از طریق لینک ویدیویی پخش می‌شد در حالی دیده شد که با صورتی اخم‌آلود و چهره‌ای سرد و سنگی مقابل دوربین نشسته بود و دستهای خود را به سینه زده بود. بعد از آنکه فرانس فوتبال اعلام کرد امسال به دلیل اپیدمی کرونا جایزه توپ طلا را اهدا نخواهد کرد رونالدو شانس رسیدن به لیونل مسی و فتح ششمین توپ طلا را از دست داد و به همین علت همه امید خود را به جایزه The Best بسته بود و شاید به همین علت بود که از شنیدن نام لواندوفسکی به عنوان فاتح این جایزه اصلاً خوشحال نشد. این در حالی بود که پیش از مراسم هم اکثر کارشناسان معتقد بودند جایزه بهترین بازیکن سال در این دوره نصیب لواندوفسکی خواهد شد.

پیشنهاد می شود: ​فینال لیگ قهرمانان آسیا با گزارش عادل فردوسی‌پور را چگونه ببینیم؟

آرای کریستیانو رونالدو و لیونل مسی

این انتخاب توسط سرمربیان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی و نماینده رسانه هر کشور انجام می‌شود. هر کدام از این افراد حق دارند به سه نفر رأی بدهند که نفرات اول تا سوم به ترتیب پنج، سه و یک امتیاز می‌گیرند. پس از این مراسم، سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) آرای افراد رأی‌دهنده را منتشر کرد که آرای کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به شرح زیر است:

بهترین بازیکن

رونالدو: 1- روبرت لواندوفسکی، 2- لیونل مسی و 3- کیلیان امباپه مسی: 1- نیمار، 2- کیلیان امباپه و 3- روبرت لواندوفسکی بهترین سرمربی رونالدو: 1- هانس دیتر فلیک، 2- زین‌الدین زیدان و 3- خولن لوپتگی مسی: 1- هانس دیتر فلیک، 2- مارچلو بیلسا و 3- خولن لوپتگی منبع: ورزش سه، تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها