|

پیش بینی قیمت دلار ، یورو ، ارز ، لیر و درهم فردا یکشنبه 30 آذر 99

پیش بینی قیمت دلار ، یورو ، ارز ، لیر و درهم فردا یکشنبه 30 آذر 99 . فردا آخرین روز آذر ماه 99 ، بازار ارز و قیمت ها چگونه خواهد بود؟

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز-

امروزه کمتر کسی را می توان یافت که در خصوص قیمت های دلار ، یورو و به طور کلی ارز در بازار کنجکاو نباشد. اما این موضوع به دلیل علاقه افراد و یا اطلاع از بازار برای سرمایه گذاری در آن و مواردی از این قبیل نمی باشد. بلکه به این دلیل است که قیمت ارز به خصوص قیمت دلار در بازار بر روی قیمت های سایر کالا ها و اجناس نیز تاثیر گذار است. به همین دلیل ما نیز تصمیم گرفتیم تا در این مقاله با توجه به رصد بازار امروز و نظر کارشناسان به پیش بینی قیمت دلار ، یورو ، ارز ، درهم و لیر فردا یکشنبه 30 آذر 99 بپردازیم. با ما در ادامه همراه باشید.

پیش بینی نرخ دلار و یورو فردا

همانطور که اشاره کردیم برای این که بتوانیم به پیش بینی قیمت دلار و یورو و ارز فردا یکشنبه 30 آذر 99 نائل آییم، می بایست علاوه بر نظر کارشناسان و فعالان اقتصادی نگاهی به بازار امروز نیز داشته باشیم. لذا در ادامه نگاه کوتاهی به قیمت دلار ، یورو ، درهم و لیر صرافی ملی و بازار آزاد امروز داشته و پس از آن نظر کارشناسان در خصوص قیمت دلار و یورو فردا یکشنبه 30 آذر 99 را نیز ارائه می کنیم.

انواع ارز نرخ خرید نرخ فروش
دلار 25500 25600
یورو 31230 31380
درهم امارات 6950 6970
لیر ترکیه 3335 3355

پیش بینی قیمت دلار ، یورو ، لیر و درهم فردا یکشنبه 30 آذر 99

در قسمت قبلی گزارش کوتاهی در خصوص قیمت دلار ، یورو ، لیر و درهم بازار آزاد و صرافی ملی امروز ارائه کردیم. اما بازار ارز فردا یکشنبه 30 آذر 99 چگونه خواهد بود؟ نکته قابل توجه در خصوص قیمت و نرخ ارز در بازار این است که توجه داشته باشید که قیمت ها در بازار به موارد مختلفی وابسته می باشند. به همین دلیل هرگز نمی توان اظهار نظری قطعی در خصوص قیمت ها در بازار داشت، تنها می توان به نظر کارشناسان و فعالان اقتصادی در خصوص پیش بینی قیمت دلار و یورو استناد کرد. در خصوص پیش بینی قیمت دلار و یورو فردا یکشنبه 30 آذر 99 می توان تعادل نسبی به همراه کاهش قیمت را انتظار داشت. رئیس جمهوری آقای روحانی در خصوص رشد اقتصادی کشور در 6 ماه اول سال گفته است که در شرایطی که اکثر کشورها با رشد منفی اقتصادی منهای ۷ و منهای ۹ و منهای ۵ مواجه هستند، کشور هایی که رشد اقتصادی ‌شان مثبت است محدود هستند و ما جزو کشورهایی هستیم که علی رغم اینکه مشکلات تحریم و جنگ اقتصادی و همچنین کرونا داشتیم، رشد اقتصادی ۶ ماه اول ما مثبت بوده است. وی ابراز امیدواری کرد رشد اقتصادی مثبت در ۶ ماه دوم تا پایان سال ادامه داشته باشد و گفت: امید ما و محاسبات ما بیانگر این است که امسال رشد اقتصادی ما مثبت است و سال آینده رشد اقتصادی بهتری خواهیم داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها