|

دانلود سریال ترکی سمت چپم قسمت چهارم با زیرنویس فارسی

دانلود سریال زیبای ترکیه ای سمت چپم قسمت 4 . قسمت چهارم سریال سمت چپ قلب من یا sol yanim منتشر شد . لینک دانلود به همراه تیزر سریال

لینک کوتاه کپی شد
1
شایانیوز-

اگر شما از علاقه مندان سریال های ترکیه ای هستید، ما به شما سریال ترکی سمت چپم را به شما پیشنهاد می کنیم. در ادامه می توانید تیزر قسمت چهارم سریال سول یانیم Sol Yanim با ما در شایانیوز همراه باشید. سریال ترکی سمت چپم یک سریال درام و عاشقانه محصول ترکیه است؛ برای تماشای آنلاین و دانلود رایگان قسمت 4 (چهارم) سریال سمت چپم با ما همراه باشید.

دانلود سریال ترکی سمت چپم قسمت 4

سریال زیبای سمت چپم که به تازگی منتشر شده است، هر پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ قسمت جدید این سریال پخش می شود. سریال ترکیه ای سمت چپم [به ترکی: Sol Yanim] یکی از جدید ترین سریال های ترکی است که طرفداران زیادی در ایران پیدا کرده است. از زمانی که اولین قسمت سریال سمت چپ من با زیرنویس فارسی منتشر شد ، توجه بینندگان زیادی را به خود جلب کرد. حوادث سریال سمت چپم حول محور دختری جوان به نام سرا [با بازی دنیز باروت] است. او دانشجو است و چالش های فراوانی در دانشگاه پیش رو دارد که مهمترین آنها، عشق است. سریال ترکی سمت چپم از اولین قسمت انتشارش موفق بوده چرا که مخاطب را در فضایی سراسر درام و درعین حال روابطی عاشقانه قرار داده است. بر خلاف بیشتر سریال های ترکی ، سریال سمت چپ من تا کنون در یک فصل تولید شده است. مطابق آنچه کارگردان این سریال گفته ، سمت چپم در مقایسه با سایر سریال های ترکیه ای تعداد قسمت های اندکی دارد. داستان جذاب و صحنه های عاشقانه این سریال باعث شده تا مخاطبان زیادی ماجراهای هر قسمت از سریال سمت چپم را جداگانه دنبال کنند. مخاطبان ایرانی به شدت از سریال سمت چپم با زیرنویس فارسی استقبال کرده اند . برای دانلود سریال سمت چپم قسمت 2 اینجا کلیک کنید.

تیزر قسمت چهارم سریال ترکی سمت چپم

داستان سریال ترکیه ای سمت چپم

داستان سریال سمت چپم روایت یک خانواده مشهور و ثروتمند به نام کولتوسوی است. بخشی از خانواده کولتوسوی زندگی معمولی و نسبتا فقیرانه ای را سپری می کنند. از طرف دیگر، بخش دیگری از خانواده مشغول زندگی مجلل و لاکچری خود هستند. سرا [با بازی اوزگه یاگیز] در بخش فقیر این خانواده بزرگ زندگی می کند و در سمت دیگر این ماجرا سلیم [با بازی تولگا مندی] است. عشق، تصادف و تقدیر وقتی در یک راستا قرار بگیرند اسرار برملا خواهند شد. رابطه عاشقانه ای که میان سرا و سلین شکل می گیرد، راز های زیادی از خانواده کولتوسوی آشکار می شود. در ادامه تیزر سریال سمت چپم را مشاهده کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها