|

انتشار مکالمه تلفنی روح الله زم و دخترش دروغ های محمد علی زم را فاش کرد

انتشار مکالمه تلفنی روح الله زم و دخترش دروغ های محمد علی زم را فاش کرد . انتشار یک مکالمه تلفنی که بر دروغ ها و جو سازی های محمدعلی زم…

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز-

امروز شنبه 29 آذر 99 دقیقا یک هفته از زمان اعدام مفسد فی الارض ( روح الله زم ) معروف به نیما زم گذشته است. در این مدت کوتاه که از اعدام وی گذشته حواشی و شایعات زیادی که اکثر آن ها نیز توسط پدرش محمد علی زم کارگردانی شده است، منتشر شده است. محمد علی زم پدر نیما زم یک روز پس از اعدام و خاک سپاری پسرش ، پست هایی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، حالا نیز محمد علی زم با انتشار مکالمه تلفنی دختر روح الله زم با پدرش ، حواشی و شایعات جدیدی به پا کرده است. اما ماجرای این جو سازی ها چیست؟

انتشار مکالمه تلفنی روح الله زم و دخترش دروغ های محمد علی زم را فاش کرد

چندی پیش محمد علی زم پدر روح الله زم ، ادعا کرده بود که پسرش از تایید حکم اعدام بی اطلاع بوده است. این دروغ توسط دادستانی تهران تکذیب شد و اعلام شد که بیشتر از یک ماه بوده است که حکم اعدام وی به جرم مفاسد فی الارض تایید شده بود. اما حالا محمد علی زم با انتشار فایل صوتی مکالمه روح الله زم و دخترش و انتشار متن گفتگو با نوه اش به دروغ های پیشین خود دامن زده است. محمدعلی زم ادعا کرده بود که پسرش از زمان اعدامش بی اطلاع بوده اما حالا با انتشار فایل صوتی مکالمه وی با نوه اش ، مشخص شده است که وی نه تنها از زمان اعدام خبر داشته ، بلکه برای خداحافظی نیز با دخترش که در فرانسه زندگی می کند، صحبت کرده است. البته شایان توجه است که نباید به این شایعات و جو سازی ها که معلوم نیست با چه هدفی ایجاد می شود، توجهی کرد. به نطر می رسد، محمد علی زم از فرصتی که اعدام پسرش در اختیار وی قرار داده ، برای جو سازی و فریب اذهان عمومی و مظلوم نمایی خود و خانواده اش استفاده می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها