|

قتل هولناک خانواده تویسرکانی؛ کارگر خانه زاد عامل قتل عام؟

اعضای این خانواده در گاوداری محل کار و سکونت خود به قتل رسیده بودند و این در حالی است که اجساد پدر و دختر خانواده مظاهری به فاصله چند متر…

لینک کوتاه کپی شد

قتل اعضای خانواده‌ ای در یکی از روستاهای شهرستان تویسرکان در استان همدان پلیس را با معمای جنایی پیچیده‌ ای مواجه کرده است. اجساد ۲ نفر از قربانیان در اطراف گاوداری و ۳ قربانی دیگر در چاهی عمیق کشف شده است. هنوز معلوم نیست چه‌ کسی و با چه انگیزه‌ ای مرتکب این جنایت شده است. چند روزی از جنایت رخ داده در یکی از باغ‌ های مرادآباد تویسرکان می‌ گذرد؛ جنایتی که در آن ۵ عضو خانواده‌ ای شامل پدر، مادر، دختر و ۲ پسر به طرز هولناکی به قتل رسیدند و اجساد هر یک از آن ها در گوشه‌ای از زمین‌ های کشاورزی‌ شان کشف شد.

قتل خانواده تویسرکانی چگونه لو رفت؟

ساعت ۴ بعدازظهر روز سه‌شنبه ۲۵ آذر جوانی با پلیس تماس گرفت و از ناپدید شدن اعضای خانواده عموی خود خبر داد و از مأموران کمک خواست. او گفت هیچ‌ یک از اعضای خانواده عمویش تلفن‌‌ او را جواب نمی‌ دهند و در نزدیکی گاوداری عمویش آثار خون وجود دارد. دقایقی بعد از این تماس بود که مأموران خود را به محل گاوداری در روستای مرادآباد رساندند. آنطور که این جوان می‌ گفت عمویش صاحب زمینی چندین هکتاری بود که در بخشی از آن گاوداری قرار داشت. در بخش دیگر که باغ و زمین کشاورزی بود، اعضای خانواده زندگی و کار می‌ کردند. زمانی که مأموران وارد شدند با وجود اینکه خودرو، گاوها و تعداد زیادی گوسفند در آنجا بود، اما همه‌‌ چیز دست نخورده بود و با اینکه اعضای خانواده در گاوداری و مزرعه حضور نداشتند اما شواهد نشان می‌ داد سرقتی از آنجا نشده است. قتل هولناک خانواده تویسرکانی؛ کارگر خانه زاد عامل قتل عام؟

کشف نخستین جسد

ماموران در نخستین اقدام به جستجو در مزرعه پرداختند. وجود رد خون از حادثه ناگواری خبر می‌ داد. وقتی مأموران رد خون را دنبال کردند در فاصله حدود ۱۰۰متری گاوداری با پیکر بی‌ جان دختر ۳۰ ساله ی خانواده رو به‌ رو شدند. او بر اثر اصابت جسم سخت مانند میله آهنی یا چوب به سرش جان باخته بود. شواهد اولیه از این حکایت داشت که ساعت‌ها از مرگ او می‌ گذرد. جستجوی پلیس در مزرعه چندین هکتاری ادامه پیدا کرد تا اینکه در فاصله حدود ۲۰۰ متری از محل کشف جسد دختر جوان، پیکر خونین پدر خانواده نیز کشف شد. او نیز با ضربات جسم سخت جانش را از دست داده بود و شواهد نشان می‌ داد از قتل وی نیز چندین ساعت می‌ گذرد.

سرنوشت نامعلوم اعضای خانواده

پس از کشف جسد پدر و دختر این پرسش مطرح بود که چه بر سر ۳ عضو دیگر این خانواده آمده است. برای یافتن پاسخ این سؤال مأموران ۴۸ ساعت به جستجو و تحقیق پرداختند. از آخرین تماسی که نزدیکان این خانواده با آن ها داشتند مدت زیادی می‌ گذشت. در این مدت هیچ‌ یک از اعضای روستا آن ها را ندیده بودند. این خانواده ۵ نفری در مزرعه‌ و گاوداری‌ شان که در حدود ۱۵ کیلومتری تویسرکان قرار دارد کار می‌ کردند و جمع‌ بندی این اطلاعات نشان می‌ داد به‌احتمال زیادی سایر اعضای خانواده نیز قربانی شده‌ اند و باید جستجوها ادامه یابد.

اسرار چاه متروکه

روز پنجشنبه مأموران تصمیم گرفتند تا درون چاه متروکه‌ای را بررسی کنند که در گوشه‌ای از مزرعه خانوادگی قرار داشت. اعضای تیم جستجو پس از انجام ساعت‌ ها جستجو در عمق چاه موفق شدند اجساد ۲ نفر دیگر از اعضای این خانواده یعنی مادر و یکی از فرزندان را کشف کنند. با ادامه تلاش‌ ها صبح جمعه پیکر بی‌ جان پنجمین عضو این خانواده نیز از چاه متروکه بیرون کشیده شد. بررسی‌ ها نشان می‌ دهد که تنها عضو بازمانده این خانواده، پسر بزرگ خانواده است که چند سال قبل ازدواج کرده و در تهران زندگی می‌ کند که بعد از شنیدن خبر قتل عامل خانواده‌اش خودش را به محل حادثه رساند. قتل هولناک خانواده تویسرکانی؛ کارگر خانه زاد عامل قتل عام؟

جسد یکی از قربانیان پیدا نشده است

تنها بازمانده این خانواده که در تهان ساکن بود در گفتگویی کوتاه می گوید:«جسد یکی از برادران کوچکم پیدا نشده و هنوز هم در گاوداری مشغول عملیات جستجو هستند.» او در ادامه می گوید:«بعداز اینکه جسد خواهر و پدرم کشف شد،جستجو برای پیدا کردن ردی از اجساد بقیه اعضای خانواده ام پیدا شد.جسد مادرم و یکی از برادرانم در چاهی در گاوداری کشف شد اما هنوز جسد برادر دیگرم پیدا نشده است.هنوز هم نیروهای عملیاتی مشغول جستجو در محل حادثه هستند.»

قاتل خانواده تویسرکانی کارگر خانه زاد آنها بود

محمد مظاهری در مورد قاتل خانواده اش می گوید:«کارگری که به اتهام قتل خانواده ام دستگیر شده است،چند سال است که کارگر ماست.مادرم خیلی به او محبت می کرد.خیلی وقت ها زمانی که مهمان داشتیم،اول غذای این کارگر تبعه افغان را می داد.پدر و مادرم خیلی وقت ها بیشتر از اعضای خانواده به فکر کارگران بودند.» او در مورد انگیزه این کارگر افغان از قتل می گوید:«نمی دانم انگیزه او از قتل خانواده ام چه بوده است.منتظرم تحت بازجویی های تکمیلی قرار بگیرد تا ماجرا مشخص شود.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها