|

علی دایی به انگلیس می رود ؛ آیا حضور دایی در اورتون قطعی است؟

اسطوره فوتبال ایران قرار است به میادین بین المللی برگردد و به باشگاه اورتون انگلیس برود. علی دایی برای مذاکرات در تعطیلات ژانویه راهی…

لینک کوتاه کپی شد

طی هفته‌های اخیر خبر احتمال حضور علی دایی در تیم اورتون انگلیس، به سوژه داغ رسانه‌های داخلی و برخی رسانه‌های معتبر خارجی بدل شده است و همگان در انتظار آن بودند تا با توجه به این‌که مالکیت باشگاه اورتون در اختیار یک شخصیت ایرانی به نام فرهاد مشیری است، واکنش دایی را به این خبرسازی‌ها بدانند؛ با این‌که برخی رسانه‌ها پیشنهاد اورتون را صرفا یک گمانه‌زنی یا شایعه خواندند اما خود علی دایی نیز این پیشنهاد را تایید کرد.

وی در توضیح پیشنهاد ارائه شده از سوی باشگاه اورتون گفته است: بله، باشگاه اورتون به من لطف داشت که پیشنهاد همکاری داده است؛ در صورت فراهم شدن شرایط برای صحبت و مذاکره به انگلستان خواهم رفت تا ببینیم به چه صورت برای همکاری می‌توانیم به توافق برسیم.

پیشنهاد می شود: ماجرای علی دایی و اورتون؛ علی دایی سرمربی اورتون می شود ؟ علی دایی در اورتون؛ مشیری مالک اورتون کیست و چرا به دنبال دایی است؟

حضور شهریار فوتبال ایران در باشگاه اورتون

بدون ‌تردید حضور شهریار فوتبال ایران در باشگاه اورتون می‌تواند یک اتفاق هیجان‌انگیز و یک رخداد ویژه برای فوتبال ایران باشد که باید دید کی و در چه شرایطی این مهم رخ خواهد داد و چه جایگاهی برای دایی در باشگاه انگلیسی از سوی مدیران این باشگاه تعریف می‌شود.

علی دایی ژانویه راهی انگیس می شود

علی دایی در تعطیلات ژانویه راهی انگلیس می شود. طبق آخرین خبرهای دریافتی از انگلیس، طرفین در حال تعیین یک روز برای مذاکرات در لندن هستند. آنچه مشخص است دایی از پیشنهاد باشگاه اورتون استقبال کرده است. چیزی تا پایان سال میلادی باقی نمانده و به زودی دایی به لندن سفر خواهد کرد. اینکه او با چه عنوانی با این باشگاه همکاری کند چیزی است که در مذاکرات رودرو مشخص خواهد شد.

سوابق مربیگری دایی

علی دایی قبل از اینکه در سال 2007 کفش هایش را بیاویزد، در تیم های پرسپولیس، صبا و سایپا و تیم هایی در قطر و امارات بازی کرده است. گفته می‌شود، خبر مربوط به حضور او در اورتون، به حضور در تیم دوم اورتون مربوط می شود. وی سابقه مربیگری در تیم‌ هایی همچون سایپا، پرسپولیس، راه‌آهن و صبای قم را در کارنامه‌اش دارد، این در حالی است که بین سال‌ های 2008 تا 2009 هم هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت.

منبع:

ورزش سه، خبرآنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی