|

با بهبود کلی کیفیت دوربین

بروزرسانی سامسونگ Z Fold3 و Galaxy Z Flip3

سامسونگ در حال بروزرسانی سیستم عامل جدید Z Fold3 و Z Flip 3 می باشد که با این بروزرسانی بدون شک بسیاری از ضعف های این محصول ها را برطرف…

لینک کوتاه کپی شد

این روز ها بدون شک جذاب ترین و متفاوت ترین طراحی گوشی هوشمند متعلق به سامسونگ و گوشی های هوشمند تاشو آن می باشد که در صنعت گوشی های هوشمند یک نواوری به حساب می آیند. هرچند که در اوایل ورود این محصولات به بازار شاهد یک سری ضعف و ایرادات بودیم اما سامسونگ در تلاش است تا بارفع تک تک این نواقص گوشی های هوشمند خود را به رقیبی جذاب  و منحصر به فرد برای تمامی گوشی های هوشمند بدل سازد.

 

جالب ترین ویژگی در بروزرسانی جدید

سامسونگ در حال بروزرسانی سیستم عامل جدید Z Fold3  و Z Flip 3 می باشد که با این بروزرسانی بدون شک بسیاری از ضعف های این محصول ها را برطرف خواهد کرد, البته انتظار نمی رود که این بروزرسانی ها یه این زودی به واحد های جهانی عرضه شوند, با این وجود خبر ها حاکی از آنند که بروزرسانی جدید علاوه بر رفع نواقص و ایرادات معمول ویژگی های جدیدی را به دوربین این محصولات اضافه خواهد کرد. متاسفانه گزارش هایی که در ارتباط با بروزرسانی دوربین ها منتشر شده است فقط به بهبود کلی کیفیت دوربین اشاره کرده است و اطلاعات زیادی از جزئیات تغییرات در اختیارمان نمی گذارد با این وجود میدانیم که یکی از بروزرسانی های مربوط به دوربین, توانایی تشخیص حیوانات خانگی در حالت Portrait می باشد که بدون شک برای طرفداران حیوان دوست سامسونگ بسیار لذت بخش و خوشایند خواهد بود.

Zfold

 

تجربه ی بهتر با بروزرسانی جدید

همچنین سامسونگ قابلیت تنظیم روشنایی صفحه نمایش را به Z Flip3 اضافه نموده است که پیش از این شاهدش نبودیم. به علاوه همانطور که انتظار می رفت برخی از اشکالات نرم افزاری برطرف شده اند و هنگام استفاده از حرکات صفحه و ویژگی چند پنجره (ویژگی چند پنجره یا Multi Window در اندروید به شما این امکان را می دهد تا در یک زمان دو اپلیکیشن را در دستگاه خود باز کرده و استفاده کنید) تجربه ی بهتری را خواهیم داشت.

Zflip

 

سامسونگ Z Fold3  و Galaxy Z Flip3 در بازار ایران

در حال حاضر Galaxy Z Flip3 در بازار ایران با قیمت میانگین بیست و پنج میلیون تومان در شش رنگ (مشکی, سبز و بنفش, کرم, سفید, صورتی, خاکستری) و Galaxy Z Fold3 با قیمت میانگین چهل و چهار میلیون تومان در سه رنگ (مشکی, نقره ای, سبز) به فروش می رسد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها