|

بازداشت رضا تبریزی مربی باشگاه بدنسازی مشهد به جرم توهین به مقدسات

ماچرای بازداشت رضا تبریزی مربی باشگاه بدنسازی در مشهد و تخریب باشگاه وی توسط نیروهای تندرو در مشهد چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

رضا تبریزی مربی باشگاه بدنسازی در مشهد به علت توهین به مقدسات بازداشت شد.

گروهی از نیرو‌های تندرو مقابل باشگاه بدنسازی این ورزشکار، در مشهد تجمع کردند و به گفته شاهدان عینی در این تجمع درگیری هم رخ داده است.

ویدیو پایین کشیدن تابلو باشگاه در مشهد

علت بازداشت رضا تبریزی چیست؟

رضا تبریزی نوری در صفحه اینستاگرام خود به تعطیل شدن باشگاه‌ های ورزشی و باز بودن اماکن مذهبی اعتراض کرده بود. رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفته او به مقدسات توهین کرده و بازداشت شده است.

فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت که مجوز باشگاه این فرد که در مشهد به امام هشتم شیعیان توهین کرده باطل می‌ شود.

دیشب رضا تبریزی نوری، یکی از باشگاه ‌داران و مربیان رشته بدنسازی و پرورش اندام در مشهد در صفحه استوری اینستاگرامی خود در واکنش به تعطیلی مجدد باشگاه‌ های ورزشی در پی اوج گیری دوباره کرونا، و اینکه چنین محدودیتی برای اماکن زیارتی مثل حرم امام رضا وجود ندارد انتقاداتی را مطرح کرده بود. البته تبریزی بلافاصله استوری خود را حذف کرد و با انتشار پستی عذرخواهی کرد.

بازداشت رضا تبریزی مربی باشگاه بدنسازی مشهد به جرم توهین به مقدسات

مجوز باشگاه رضا تبریزی نوری در مشهد باطل شد

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: هیات بدنسازی و پرورش اندام بر حسب وظایف و مسوولیت‌ های قانونی و شرعی، برخورد با چنین حواشی را در سریعترین زمان انجام خواهد داد و از ابتدای انتشار این ‌موضوع همراه با حراست اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام موضوع درحال پیگیری بود و ورزشکار مورد نظر به کمیته انضباطی احضار شد.

همچنبن فرزاد فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم به خبرگزاری ایرنا گفت که مجوز باشگاه این فرد که در مشهد به امام هشتم شیعیان "توهین کرده باطل می‌ شود."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی