|

بهترین گوشی زیر 10 میلیون بازار چیست؟ / راهنمای یک خرید فوق العاده و ناب

گوشی های زیر 10 میلیون با کیفیت های میان رده در بازار فعلی ایران وجود دارن که میتونن نیازهای روزمره شما رو پاسخ بدن مثل نوا 11.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا بازرا موبایل و وسایل الکترونیکی به شدت داره بالا میره و شاید براتون پیش اومده که رفته باشید گوشی بخرید و در آن واحد و در کسری از ثانیه قیمتش تغییر کرده باشه که خب با این حساب یه جورایی پول انگار سواره میشه و ما پیاده ولی شاید براتون جالب باشه که هنوز هم میشه با این اوضاع بازار و قیمت های سرسام آورش یه سری گوشی های  زیر ۱۰ میلیون پیدا کرد که علاوه بر قیمت مناسبی که دارند کیفیت خوبی در بین گوشی های میان رده هم داشته باشن و بتونن نیازهای شما رو برآوورده کنن. 

بنابراین با وجود حقوق های  این روزها میتونید با پس انداز کردن ماهانه در عرض چند ماه این یکی از گوشی های زیر ۱۰ میلیون رو تهیه کنید فقط دقت داشته باشید که استمرار شما توی پس انداز مسئله ی مهمی هست چون قیمت ها قرار نیست که منتظر ما بمونن و احتمال تغییرشون هست بنابراین اگر نیاز مبرم به یه گوشی نو دارید دست بجنبونید و برای بدست آووردنش تلاش کنید! حالا میخواهیم در ادامه این مقاله چندتا از با کیفیت ترین گوشی های زیر ۱۰ میلیون رو بهتون معرفی کنیم که در بازار امروزی به فروش میرسند و قیمت مناسب و کیفیت رو باهم دارند، پس با ما همراه باشید.

گوشی های زیر 10 میلیون

نوا 11 هوآوی از گوشی های زیر 10 میلیون

گوشی نوا 11 تازگی ها در بازار ایران عرضه میشه، از ویژگی های ظاهری که این گوشی داره میشه به خوش دست بودن اون اشاره کرد. صفحه نمایش این گوشی 6.8 اینچ هست که از رزولوشن خوبی هم برخورداره. یه موردی که در خصوص این گوشی وجود داره و میتونه اون رو به قدری خاص کنه که حتی با گوشی های پرچمدار قابل مقایسه بشه نسبت صفحه نمایش به بدنه هست 90 درصده و به این معنی که اطراف پنل حاشیه های کمی دیده میشه.

این موضوع باعث میشه که دیدن کلیپ و کار کردن با گوشی در حالی که فضای گسترده و بدون حاشیه ای داره براتون لذت بخش بشه. میشه گفت که نوا 11 توان قابل قبولی بین پوشی های میان رده و همتای خودش داره ولی یه نکته ای که در خصوص اون وجود داره این هست که این گوشی قدرت سخت افزاری کمتری نسبت به رقبای خودش داره و بنابراین اگر این موضوع براتون اولویت داره بهتره که برید سراغ یه انتخاب دیگه.

گوشی های زیر 10 میلیون

گلکسی A34 از گوشی های زیر 10 میلیون

گلکسی A34 یه جورایی خویشاوند بزرگتر گلکسی A54 محسوب میشه و در بازار امروزی یکی از جذاب ترین گوشی ها برای خرید محسوب میشه. میشه گفت جذابیت این گوشی مثل سری S23 هست. نمایشگر این گوشی جذاب و با کیفیت 6.6 اینچ هست و نسبت نمایشگر به بدنه طوری هست که تقریبا 85 درصد از فضای روبرو رو به خودش اختصاص داده. در رابطه با این گوشی میشه اینجور اظهار نظر کرد که باتوجه به قیمتش عملکرد و قابلیت خوبی ارائه میده که این موضوع باعث میشه برای کارهای روزمره و حتی انجام بازی هاییی با گرافیک ساده مناسب باشه.

باتری این محصول 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی تامین میشه و به همین دلیل میشه گفت که این باتری شارژدهی فوق العاده ای داره و از بهترین‌های موجود در بازار حال حاضر محسوب میشه. دوربین اصلی 48 مگا پیکسل هست و سلفی 13 مگا و شاید براتون جالب باشه که این ویژگی رو دررابطه با این گوشی بدونید که دوربین سلفی هم قادر به ضبط ویدیوهای 4K هست. اسپیکرهای این محصول استریو هست و حسگر اثر انگشتش هم پایین نمایشگر قرار داره.

گوشی های زیر 10 میلیون

ردمی نوت 12 پرو شیائومی از گوشی های زیر 10 میلیون

سری ردمی نوت 12 پرو شیائومی درست مثل نسل قبلی توی سه مدل ردمی نوت 12 پرو G 4، ردمی نوت 12 پرو 5 G و ردمی نوت 12 پرو پلاس عرضه شده که ارزون‌ترین نسخه سری پرو در این نسل و در بازار فعلی G 4  هست. قاب پشتی این گوشی کاملا تخته و هیچ خمیدگی نداره. اندازه ی نمایشگر اون 6.67 اینچ هست و این صفحه 86 درصد از فضا ی سطح گوشی رو در اختیار داره. یه کاری که شیائومی در این سری انجام داده تراشه ی مشابهی که روی ردمی نوت 10 پرو هست رو یعنی اسنپدراگون 732 رو روی این مدل هم نصب کرده.

قدرت سخت افزاری این گوشی خوبه و کارهای روزمره رو راه میندازه ولی برای این که به عنوان یه گوشی گیمینگ روی اون حساب باز نید قدرت عالی نداره و مناسب نیست. روی قاب پشتی این گوشی ترکیب چهارتایی و آشنای دوربین‌ها با ترکیب لنز اصلی، فوق عریض، ماکرو و عمق میدان با سنسورهای 108، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی دیده میشه. دوربین سلفی 16 مگا هست و شارژباتریش هم قابل قبوله.

گوشی های زیر 10 میلیون

ردمی نوت 12 اس از گوشی های زیر 10 میلیون

یکی از عجیب ترین تولیدات شرکت شیائومی همین گوشی هست چون این گوشی با عنوان آپدیت شده و نسل جدیدتر ردمی نوت 11 اس عرضه شده ولی در کمال تعجب تفاوت سخت افزاری با اون نداره و انگار همون گوشیه ولی با یه ظاهر جدیدتر. نمایشگر این گوشی 6.43 اینچ هست. بخش سخت افزار جوری هست که نیازهای روزمره رو برطرف میکنه ولی میتونست خیلی بهتر از این ها باشه. تفاوتی در دوربین هم با نسل قبلی وجود نداره و سلفی 16 مگا پیکسلی رو توی همین مدل هم مشاهده میکنیم.

گوشی های زیر 10 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی