|

(عکس) ماجرای طلاق جنجالی نفیسه روشن

نفیسه روشن در یک لایو اینستاگرامی خبر جدایی از همسرش را اعلام کرد. او گفت: درد و غصه زیادی کشیدم ولی سکوت کردم ۸ سال هیچی نگفتم چون پدرم…

لینک کوتاه کپی شد

نفیسه روشن هنرپیشه سینما و تئاتر و تلویزیون خبر از جدایی از همسر خلبانش داد. نفیسه روشن که اخیرا در بیمارستان بهمن تهران به منظور انجام عملی جراحی بستری شده بود، با انتشار لایو و تصاویری از موفقیت آمیز بودن عمل جراحی اش در روزهای پایانی دی ماه ۹۹ کرونایی تهران، میلیون ها فالوئرش را تحت تاثیر قرار داد.

نفیسه روشن، متولد سیزدهم اردیبهشت ماه سال شصت و یک در محله باغ صبا تهران است. مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی دارد اما وارد عرصه بازیگری شد.

نفیسه روشن را در سال نود و هفت در فیلم با تو می مانم از محمد رصا یکانی دیدیدم. در لازانیا و تحته گاز نیز حضور یافته بود. نخستین حضور تلویزیونی نفیسه روشن مربوط به سریال روزهای به یاد ماندنی از همایون شهنواز بود.

پس از آن در فقط به خاطر تو، کمکم کن، تب سرد، غریبانه، مردان کوچک، خوش غیرت، زمانی برای عاشقی حضور یافت. در سال های اخیر در سریال برابر با اصل، بچه مهندس، بهترین نقش زندگی و سریال شش قهرمان و نصفی شبکه ۵ نقش آفرینی کرد.

این بازیگر پر کار سینما و تلویزیون کشورمان در ده ها مجموعه در شبکه نمایش خانگی نیز حضور یافته است. آخرین کار نفیسه روشن در مجموعه شبکه نمایش خانگی، سریال داد زن بود که سال ۹۹ توسط خواجه وند ساخته شد. قبلش نفیسه روشن در مانکن حضور یافته بود.

1610531939_V9yM0

جدایی نفیسه روشن از همسر خلبانش

همسر نفیسه روشن ، خلبان است و تا کنون تصاویر زیادی از حضور نفیسه روشن در کنار همسرش در کابین خلبان مشاهده کردیم. او در روزهای پایانی دی ماه کرونایی ۹۹ تهران، صحبت های دردناکی درباره سختی ها و دردهایی که در زندگی زناشویی خود تحمل کرده، منتشر کرده و از جدایی اش از همسرش سخن گفت تا یکی از طلاق های جنجالی سلبریتی ها در سال ۹۹ را رقم بزند.

او گفته بود که ۸ سال سکوت کردم و چیزی نگفتم. چون پدر نظامی است و ما را قوی بزرگ کرده است. نفیسه روشن گفته بود هر کس به جای او بود تا حالا خودکشی کرده بود.

بستری شدن نفیسه روشن در بیمارستان

در آخرین پنجشنبه دی ماه کرونایی ۹۹، نفیسه روشن در حالی که روی تخت بیمارستان بهمن تهران بود، اینستانوشته ای منتشر کرد که بیش از ۱۰۰ هزار لایک دریافت کرد.

نفیسه_روشن

 

دوستان عزیز سلام:

متاسفانه مدت زیادی درگیر چیزی بودم که خیلی برام فرصت نذاشته بود

.
یه عمل سخت ،، حدود ۳ ساعت!!!!!
.
که از غصه و دردهایی که بعضیا تو این ۴ سال بهم دادن!!
اسم نمیارم علنی
.!!!
ولی به عزیزانم خواهم گفت…

.
فقط حرص نخورید و اتفاق هایی که باعث شد من به سحر ایمان بیارم
نکنید#
چون شرش زندگیتونو سیاه میکنه! ،
.
.
فقط این اتفاق ها برای من خود خوری داشت……….
ایمان دارم به جواب خدا،،،،
.
.

گول هیچیو نخورید.
زندگی کنید..
.
ممنونم از تمامی عزیزانم در بیمارستان بهمن و مخصوصا بخش vip
که منو تحمل کردن
.
و دکتر ماهم اقای احمدی عاملی.

.
.
در ضمن تمام کسانی که گناه منو شستن که جراحی زیبایی کردم تمام ورم صورتم بخاطر کورتون و مورفینه که امیدوارم خدا حلالشون کنه چون منکه حلالشون نمیکنم☺️

منبع: روزیاتو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها