|

همه چیز درباره فیلم رمانتیسم عماد و طوبی از داستان و بازیگران تا نقد

رمانتیسم عماد و طوبی دومین فیلم کاوه صباغ زاده در مقام کارگردانی است که در جشنواره فیلم فجر نمایش داده می شود.

لینک کوتاه کپی شد

سینما ملت در روز اول جشنواره میزبان فیلم «رمانتیسم عماد و طوبی» ساخته کاوه صباغ زاده بود. فیلم کنجکاوی برانگیز- که توقعات زیادی در اهالی رسانه ایجاد کرد است.

رمانتیسم عماد و طوبی دومین فیلم به کاوه صباغ زاده است کارگردانی که اولین فیلمش «ایتالیا ایتالیا» به دلیل نوع خاص کمدی و روابط دو بازیگر اصلی اش سارا بهرامی و حامد کمیلی مورد توجه مخاطبان جدی سینما قرار گرفت و نام کاوه صباغ زاده را در فهرست کارگردانانی که می توان منتظر آثار تازه شان ماند، به ثبت رساند.

unnamed (1)

رمانتیسم عماد و طوبی و بازیگرانی که چندان مطرح نیستند

«رمانتیسم عماد و طوبی» البته برخلاف «ایتالیا ایتالیا» بازیگر شناخته شده ندارد و بازیگرانی مانند حسام محمودی، الناز حبیبی، علی انصاریان، مرتضی علی عباس میرزایی، ستایش تارانی، سانیا رمضانی و سام ولی پور در آن ایفای نقش کرده اند- که ظاهر یک فیلم تلویزیونی را به این فیلم بخشیده است. با این حال کسانی که فیلم را دیده اند، می گویند که فیلم چندان نسبتی با آثار تلویزیونی ندارد و این موضوع که نگاه خاص صباغ زاده در اولین فیلمش در این فیلم نیز تکرار شده، آن را تبدیل به فیلمی قابل توجه و قابل تأمل می کند.

رمانتیسم+عماد+و+طوبا

چرا صباغ زاده به سراغ سلبریتی ها نرفت؟

صباغ زاده در بخشی از گفتگو با ایلنا در جواب این پرسش گفت: عملا آنقدر جنس طراحی صحنه و لباس و فضای داستان فوکوس می‌کشید که دیگر نیازی نبود از بازیگر چهره استفاده کنیم. اصولا کار کردن با بازیگران سلبریتی در فیلم‌هایی که تجربه‌گرا هستند با تجربه‌های سختی که پشت سر گذاشتیم، ما را با چالش روبرو می‌کرد. ما در فیلم صحنه‌های بسیار سختی از لحاظ اجرا داشتیم که از نظر جلوه‌های بصری تا این لحظه در سینمای ایران اتفاق نیفتاده است و باید آن‌ها را تجربه می‌کردیم. این صحنه‌ها زمان‌بر هستند و برای همین به دو تا بازیگری نیاز داشتیم که در اختیار پروژه باشند. 

f39b2fe9-db91-4770-af0b-78b9a88d812a

خلاصه داستان رمانتیسم عماد و طوبی

در خلاصه داستان این فیلم که توسط روابط عمومی فیلم در رسانه ها منتشر شده، آمده است: «وقتی سرنوشت برای اولین بار عماد و طوبا را روبه روی هم قرارداد، هر دو خوب می دانستند که عشق بیشتر یک مهارت است تا هیجان و تپش قلب و خارش پوست»…

 

حضور متفاوت علی انصاریان در رمانتیسم عماد و طوبی

صباغ زاده در خصوص تجربه کار با انصاریان هم گفت: تجربه کار با علی انصاریان برای من تجربه جذابی بود. برعکس تصوری که نسبت به توانایی‌ها و کار ایشان داشتم، همراه‌ترین بازیگری بود که در این فیلم داشتم. در این فیلم نقش متفاوتی دارد. در زمان پیشنهاد کار با جان و دل پذیرفت و از لحظه‌ امضای قرارداد تا قبل از بیماری کرونا، همه جوره پای این فیلم ایستاد و هرکاری از دستش برآمد برای آن انجام داد. رابطه ما بیش از اینکه رابطه کارگردان بازیگری باشد رابطه‌ای برادرانه بود.

از کار کردن با او لذت بردم و می‌دانم که حتی شاید بیشتر از خود من دلش می‌خواهد که فیلم را هرچه سریع‌تر روی پرده در کنار عوامل و مردم ببیند. متأسفانه بیماری ایشان باعث شد که در ایام جشنواره این اتفاق نیفتد. امیدوارم هرچه سریع‌تر حالش خوب شود و بتواند با کمی تأخیر فیلم را با مردم ببیند. حاضرم خودم برایش یک سالن سینما هماهنگ کنم که تک و تنها بنشیند و فیلم را یک بار به خواسته خودش روی پرده ببیند. چون به‌لحاظ حرفه‌ای و اخلاقی شبیه به علی انصاریان در بین بازیگران سینمای ایران کم داریم.

unnamed

علی انصاریان در فیلم رمانتیسم عماد و طوبی

 

تصاویری از فیلم رمانتیسم عماد و طوبی

1612079915_4

فیلم-رمانتیسم-عماد-و-طوبا

1612079952_1

1612079942_13

1612079884_10

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها