|

رئیس دادگستری بهارستان:

جزئیات تازه از بازداشت همزمان ۵ عضو شورای نسیم‌شهر

رئیس دادگستری بهارستان گفت: تاکنون هشت عضو شورای اسلامی به همراه شهردار نسیم شهر به اتهام تبانی و فساد مالی بازداشت شده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

هاشم امامی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تأکید بر مبارزه با فساد اداری اظهار داشت: در ادامه فساد ستیزی در مجموعه شورا و شهرداری نسیم شهر چهارشنبه پنج عضو دیگر شورا دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه سه عضو شورا و شهردار نسیم شهر در روزهای گذشته دستگیر شده بودند، افزود: همچنین پنج کارچاق کن و دلال نیز در ارتباط با فساد در شهرداری نسیم شهر دستگیر شدند.

رئیس دادگستری بهارستان افزود: در جریان این پرونده اصلاً بعید نیست، دستگیری‌های دیگری هم وجود داشته باشد، ضمن اینکه به خاطر بازداشت هشت عضو شورا، عمر شورای پنجم نسیم شهر، زودتر به پایان رسیده و این شورا دیگر منحل شده به حساب می‌آید.

بر اساس این گزارش، ماجرای دستگیری‌ها در نسیم شهر آن قدر بازتاب داشته که بارها سوژه رسانه‌ای شده است، در حال حاضر تنها یک عضو شورای شهر نسیم شهر که از دستگیری‌ها در امان مانده است.

البته با عزم جدی دستگاه قضائی، بعید نیست موضوع رسیدگی به تخلفات شوراها و مدیران شهری جدی تر از گذشته در دستور کار قرار گرفته و بعد از این شاهد دستگیری‌های بیشتر در شهرهای مختلف باشیم.

منبع: تابناک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها