|

ردپای کی‌روش در عدم حمایت از اسکوچیچ

اسکوچیچ

اسکوچیچ از زمان حضورش روی نیمکت تیم ملی از سوی رسانه‌ها و هواداران حمایت نمی‌شود خیلی ها دلیل این موضوع را کارلوس کی روش می دانند.

لینک کوتاه کپی شد
2

سایت «ال اف جی» لبنان در گزارشی به رفتار جنجالی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در جریان بازی با لبنان در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ پرداخت. اسکوچیچ بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی در دقیقه ۹۰+۲ به طرف نیمکت لبنانی‌ها خوشحالی کرد و در نهایت به خاطر این رفتار غیرحرفه‌ای اخراج شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس، رسانه لبنانی در این زمینه، نوشت: هاشیک مربی لبنان این رفتار اسکوچیچ را غیرمناسب دانست. البته این رفتار سرمربی ایران به نظر می‌رسد به خاطر فشاری است که روی مربی کروات بود. مخصوصا اینکه کی روش سرمربی سابق ایران در سال ۲۰۱۴ مقابل لبنان با نتیجه یک بر صفر باخته بود و به خاطر این نتیجه هجمه زیادی به او شد.

این رسانه لبنانی ادامه داد: رسانه‌های ایران اتفاق جنجالی (واکنش عجیب اسکوچیچ) در بازی با لبنان را از زبان هاشیک محکوم کردند. اسکوچیچ از زمان حضورش روی نیمکت تیم ملی ایران تا الان از سوی رسانه‌ها و هواداران حمایت نمی‌شود. دلیل این موضوع کارلوس کی روش است، چون پیش از او روی نیمکت ایران برای مدت طولانی نشسته بود و دستاورد‌ها و خاطرات خوبی را برای هواداران ایرانی رقم زده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها