|

اطلاعیه مهم باشگاه پرسپولیس درخصوص مدیرعامل و هیات مدیره جدید

به نظر می رسد با جدایی مجید صدری، تمام کارهای گروه خبری حاضر در باشگاه پرسپولیس متوقف شده باشد

لینک کوتاه کپی شد

ساعتی پس از انتخاب و معرفی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره جدید، رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس به جای انتشار اطلاعیه، خبر منتشر شده در پایگاه خبری وزارت ورزش را بازنشر کرده است.

گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ پس از آن که اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در حضور وزیر ورزش و جوانان با استعفای سید مجید صدری موافقت و احمدرضا درویش را به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب کردند، رسانه رسمی پرسپولیس منتظر ماند ابتدا وزارت ورزش خبر را به صورت رسمی منتشر کند تا این خبر را در قالب اطلاعیه روی خروجی سایت باشگاه قرار بدهد.

در رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان آمده است: بعداز ظهر امروز (چهارشنبه)، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در حضور دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان تشکیل جلسه دادند و ضمن بررسی استعفای سید مجید صدری با تقدیر و تشکر از زحمات وی، با استعفایش موافقت کردند.

دکتر سید مجید پوراحمدی، دکتر بیژن ذوالفقارنسب، احمدرضا درویش، دکتر محمد اسد مسجدی و ‌دکتر غلامعلی محمدعلی‌پور به عنوان اعضای جدید هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند .

در این جلسه، دکتر سید حمید سجادی ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس رهنمودهای لازم را در راستای رفع مشکلات این باشگاه ارائه کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها