|

ستاره آرسنال یا موراتا؛ ژاوی در دوراهی انتخاب!

درصورتی که موراتا در یوونتوس بماند، امکان دارد اوبامیانگ راهی بارسلونا شود.

لینک کوتاه کپی شد

میکل آرتتا، پیر امریک اوبامیانگ را در تیمش نمی‌خواهد و تا قبل از بسته شدن پنجره زمستانی، آرسنال می‌خواهد کاپیتان سابق خود را واگذار کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به گفته دیوید اورنستین از اتلتیک، آرسنال از دو باشگاه مطرح اروپا یعنی یوونتوس و بارسلونا برای پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم مازاد خود پیشنهاد دریافت کرده است. یوونتوس و بارسلونا در نظر دارند در انتقالی قرضی تا پایان فصل، این مهاجم 32 ساله گابنی را جذب کنند. پس از بی‌انضباطی ماه گذشته اوبامیانگ، او جایگاهش در آرسنال و بازوبند کاپیتانی را از دست داد و از لیست تور دوبی نیز خط خورده است تا در لندن، انفرادی تمرین کند. اخیرا الهلال عربستان برای جذب اوبامیانگ وارد عمل شد اما خود بازیکن تمایلی برای قبول این پیشنهاد نداشت چرا که او می‌خواهد در بالاترین سطح بازی کند.

انتقال قرضی اوبامیانگ به یوونتوس یا بارسلونا، به آینده آلوارو موراتا بستگی دارد. این مهاجم 29 ساله اسپانیایی، به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید در یوونتوس حاضر است و بیانکونری با وجود جذب دوشان ولاهوویچ، مایل است او را تا پایان فصل حفظ کند. این در حالی است که بارسلونا علاقه زیادی به جذب موراتا دارد. اگر موراتا به بارسلونا یا تیمی دیگر (اخیرا نام تاتنهام مطرح شده است) برود، یوونتوس شانس بالایی برای جذب اوبامیانگ خواهد داشت تا از او در کنار دیبالا و ولاهوویچ استفاده کند اما اگر موراتا در یووه بماند، بارسا برای به خدمت گیری مهاجم آرسنال وارد عمل می‌شود. بارسلونا مشکلات مالی زیادی دارد و ممکن است نتواند دست‌مزد بالای اوبامیانگ را پرداخت کند اما این موضوع می‌تواند در مذاکرات با آرسنال، حل شود. جدایی احتمالی اوبامیانگ در حالی است که آرسنال تنها با داشتن لاکازت و انکتیا در خط حمله خود، ماموریتی غیرممکن برای جذب جانشین او دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها