|

مذاکره مدیرعامل پرسپولیس با لژیونر جذاب!

پرسپولیس از همین حالا در تلاش است تا یک گلر تراز اول را جذب کند و اولویت این تیم هم علیرضا بیرانوند است.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال بواویشتای پرتغال، بعد از انجام بازی‌های تیم ملی در تهران ماند و دلیل ماندنش مثبت شدن تست کرونا بود. او قرار است فردا ایران را به مقصد پرتغال ترک کند و جالب اینجاست که باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته مذاکراتی را با این بازیکن انجام داده تا شاید بیرانوند را برای بازگشت به این تیم راضی کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در تماس تلفنی با بیرانوند خواهان بازگشت این بازیکن به پرسپولیس شد ولی بیرانوند به مدیرعامل سرخ‌ها گفت که این باشگاه باید مبلغ سنگینی را برای صدور رضایتنامه‌اش به باشگاه بلژیکی پرداخت کند. پول فسخ قرارداد بیرانوند ۸۰۰هزار دلار است که پرداخت این مبلغ برای پرسپولیس غیرممکن است.

با این حال پرسپولیس از همین حالا در تلاش است تا یک گلر تراز اول را جذب کند و اگر در نقل‌وانتقالات زمستانی به هدفش نرسید، قطعا در پایان فصل در این زمینه اقدامی اساسی انجام خواهد داد.

روز گذشته با علیرضا بیرانوند تماس گرفتیم تا در خصوص وضعیتش در تیم بواویشتا و شایعات اخیر مبنی بر جدایی‌اش از این تیم صحبت کنیم. بیرانوند تصمیمی برای مصاحبه نداشت و به ذکر این نکته بسنده کرد که قصد جدایی ندارد و تا پایان این فصل برای بواویشتا بازی خواهد کرد. البته بیرانوند در گفت‌وگوی کوتاهش با خبرنگار همشهری به یک نکته مهم اشاره کرد و گفت: «من در پایان لیگ امسال، باید برای فصل آینده بهترین تصمیم ممکن را بگیرم.» بیرانوند به‌خوبی می‌داند که در فاصله یک سال مانده به جام جهانی، اگر در انتخاب تیم اشتباه کند با دردسر بزرگی مواجه خواهد شد، خصوصا که در حال حاضر جایش را به امیر عابدزاده داده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها