|

کار شگفت انگیزی که سرمربی کانادا انجام داد!

جان هردمن نام یک مربی انگلیسی تقریبا ناشناس است که تقریبا در کل بریتانیا و کانادا ناشناس است .

لینک کوتاه کپی شد

جان هردمن نام یک مربی انگلیسی تقریبا ناشناس است که تقریبا در کل بریتانیا و کانادا ناشناس است اما توانست نام خود را در تاریخ فوتبال ثبت کند.

به گزارش شایانیوز به نقل از فوتبالی، تیم ملی کانادا توانست صعودی تاریخی را به جام جهانی پس از 36 سال داشته باشد و جان هردمن نه تنها توانست برای تیم ملی فوتبال این کشور تاریخ ساز شود بلکه به اولین مربی تاریخ تبدیل خواهد شد که هم در جام جهانی مردان و هم در جام جهانی زنان مربیگری کرده است.

هردمن مسیری سخت را برای رسیدن به سطح کنونی پشت سر گذاشته است. او در ابتدا در فوتبال زنان مربیگری کرد و بعد وارد فوتبال مردان شد. وی استاد دانشگاه در رشته ژیمناستیک و همچنین مربی تربیت بدنی در رده های پایه باشگاه ساندرلند بود که کمی بعد به تیم زنان نیوزیلند رفت و در نهایت هدایت تیم زنان کانادا را به عهده گرفت. وی هفت سال هدایت تیم زنان کانادا را به عهده گرفت که در جام جهانی 2015 حضور پیدا کرد.

موفقیت هردمن در حوزه فوتبال زنان باعث شد تا هدایت تیم ملی مردان کانادا را به عهده بگیرد، تیمی که بیش از  سه دهه بود به جام جهانی نرسیده بود  اما با هدایت هردمن توانستند تاریخ ساز شوند و در جام جهانی قطر حضور پیدا کردند. بدین ترتیب او می تواند به اولین مربی تاریخ تبدیل شود که هم در رده مردان و هم در رده زنان مربیگری کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها