|

تهیه‌ کننده و مجری‌ جام جهانی 2022 قطر معرفی شدند؛ عادل برمیگردد؟

برای جام پیش‌رو، حسین ذکائی به‌ عنوان تهیه‌کننده برنامه «جام ۲۰۲۲» انتخاب شده میثاقی مجری اصلی خواهد بود و محمدرضا احمدی هم به قطر می‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

رئیس جدید صداوسیما چندین بار از وعده بازگرداندن عادل فردوسی‌پور به تلویزیون خبر داده و از این گفته که بازگشت او مانعی ندارد. با این‌ حال به‌ تازگی تیم تهیه‌ کننده و مجری‌گری برنامه جام جهانی 2022 قطر هم معرفی شده تا مشخص شود خبری از بازگشت عادل فردوسی‌پور نیست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنامه شرق، برای جام پیش‌رو، حسین ذکائی تهیه‌ کننده ویژه‌ برنامه‌های دو جام جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ به‌ عنوان تهیه‌کننده برنامه «جام ۲۰۲۲» انتخاب شده، محمدحسین میثاقی مجری اصلی این برنامه خواهد بود و محمدرضا احمدی برای گزارش به قطر می‌رود. همچنین رضا جاودانی، مجری باسابقه گروه ورزش هم از اعضای مهم تیم اجراست و اسدی دیگر مجری پخش برنامه‌های فوتبال خارجی هم در این کار حضور دارد.

این ترکیب به‌ طور مشخص نبودن عادل فردوسی‌پور را برجسته می‌کند. چهره‌ای که حضورش در این دوره از رقابت‌های جام جهانی با توجه به هم‌ گروه‌ شدن ایران با انگلیس که تیم مورد علاقه عادل هستند، می‌توانست رنگ‌ و‌ بوی ویژه‌تری به بازی‌های جام جهانی برای مخاطبان تلویزیونی داشته باشد.

با این‌ حال برخلاف تلاش این روزهای عده‌ای که سعی می‌کنند فردوسی‌پور را برای گزارش‌ کردن بازی‌های جام جهانی به تلویزیون بیاورند، هنوز شرایط برای بازگشت عادل مهیا نشده است. این موضوع که تعدادی در تلاش برای راضی‌ کردن عادل هستند که دست‌کم چند بازی را گزارش کند، بر کسی پوشیده نیست، ولی ظاهرا بقای افرادی مشخص در شبکه سه که عادل را از این شبکه رانده‌اند، باعث شده فردوسی‌پور دست‌کم در این بازه زمانی علاقه‌ای به گزارش‌کردن بازی فوتبال هم نداشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها