|

بمب تابستانی پرسپولیس منفجر نمی‌شود!

مرتضی پورعلی‌گنجی

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع مورد علاقه یحیی گل‌محمدی و البته هواداران پرسپولیس، فعلا برنامه‌ای برای حضور در این تیم دارد.

لینک کوتاه کپی شد

حضور مرتضی پورعلی‌گنجی در تمرینات پرسپولیس باعث شد تا بحث پیوستن او به این تیم، جدی‌تر از هر زمان دیگری مطرح شود. اسفند ماه سال گذشته بود که مدافع تیم ملی و باشگاه شنزن چین در واکنش به این موضوع اعلام کرد فعلا با باشگاه چینی قرارداد دارد، اما در آینده‌ای نزدیک سعی می‌کند پیراهن تیم محبوبش را بپوشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، اگرچه هواداران پرسپولیس امیدوار بودند که منظور از این آینده نزدیک سال آینده باشد تا با حضور پورعلی‌گنجی، مشکلات خط دفاعی تیمشان به حداقل برسد، اما مدافع تیم ملی در تازه‌ترین مصاحبه‌اش اعلام کرده که فعلا برنامه‌ای برای حضور در پرسپولیس و لیگ برتر ندارد.

او گفته به خاطر شرایط اقتصادی و همچنین فوتبالی ایران، نظرش بر این است که فعلا و مثل چند سال گذشته، در خارج از کشور به فوتبالش ادامه دهد و یکی دو سال آینده – که قطعا فصل بعد نیست – به پرسپولیس ملحق شود.

پرسپولیس امسال از ضعف خط دفاعی‌اش حسابی ضربه خورده و قرمز‌ها خیلی دوست داشتند که بازیکن مورد علاقه یحیی گل‌محمدی را در تیمشان ببینند، اما آن‌ها سال آینده هم باید دنبال مدافعی به جز مرتضی پورعلی‌گنجی باشند. فعلا که شایعه شده شاید شجاع خلیل‌زاده فصل آینده به پرسپولیس برگردد به خصوص آنکه دیگر خبری از مهدی رسول‌پناه در این باشگاه نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها