|

مهدی عبدی در پرسپولیس می ماند؟

مهاجم جوان تیم پرسپولیس شاید در تعطیلات نیم‌‌فصل از این باشگاه جدا شود.

لینک کوتاه کپی شد

با گذشته 11 هفته  از مسابقات لیگ برتر، مهدی عبدی نتوانسته است جایگاه مستحکمی در پرسپولیس داشته باشد و همچنان یک بازیکن نیمکت‌نشین است. این در حالی است که حالا با اضافه شدن یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته به پرسپولیس، شانس بازی کردن عبدی نسبت به گذشته کمتر شده و حتی او به برخی نزدیکانش گفته است که با ادامه این روند احتمال جدایی‌اش از جمع سرخپوشان وجود دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ بر اساس این گزارش، عبدی قبل از شروع فصل از تیم چاوز پرتغال پیشنهاد داشت که باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی به او اجازه جدایی ندادند، با این وجود وی کمتر از چیزی که تصور می‌شد در ترکیب سرخپوشان بازی کرد. مهاجم سرخ‌پوشان از حالا با چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری مواجه شده و یکی از تیم‌هایی که روی جذب این بازیکن نظر دارد، نساجی است. این در حالی است  که گفته می‌شود مدیر برنامه‌های عبدی در تلاش است تا این بازیکن را به فوتبال اروپا ببرد، هر چند که کار عبدی نسبت به قبل از شروع فصل، برای رفتن به اروپا سخت‌تر شده است.

حمید مطهری برای تقویت خط حمله نساجی روی جذب عبدی نظر دارد و باید دید این بازیکن که از نیمکت‌نشینی در پرسپولیس به شدت ناراضی است، چه وضعیتی برای نیم‌‌فصل دوم پیدا خواهد کرد. جدایی عبدی منوط به رضایت باشگاه پرسپولیس خواهد بود و باید دید اگر او موفق به جلب رضایت باشگاه شود، در لیگ برتر ایران فوتبالش را ادامه خواهد داد یا اینکه شانس خود را برای حضور در فوتبال اروپا امتحان خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها