|

یاغی استقلال چه برنامه ای برای پرسپولیس داره؟

شیخ دیاباته با زدن ۶ گل دیگر رکورد علی انصاریان را در گلزنی مشترک با پیراهن دو تیم استقلال و پرسپولیس پشت سر خواهد گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیخ دیاباته در بازی با مس کرمان از ابتدای نیمه دوم به میدان آمد و با توجه به زمان بیشتری که برای گلزنی در اختیار داشت توانست اولین گل خود را با پیراهن پرسپولیس به ثمر برساند. این درحالی است که شیخ در دو فصلی که در تیم استقلال بازی کرد به تنهایی ۱۷ بار گلزنی کرد تا با گلی که مقابل مس کرمان برای پرسپولیس وارد دروازه حریف کرد، ۱۸ گله شود.

به گزارش شایانیوز به نقل از وقایع روز ، از این رو او با به ثمر رساندن ۶ گل دیگر رکورد علی انصاریان فقید را جابجا خواهد کرد. مرحوم علی انصاریان به عنوان یکی از گلزن ترین مدافعان فوتبال ایران، برای پرسپولیس ۲۰ گل به ثمر رساند و ۴ گل نیز با پیراهن استقلال زد تا در مجموع ۲۴ بار برای دو تیم بزرگ پایتخت گلزنی کرده باشد.

گفتنی است در حال حاضر دیاباته در رده چهارم برترین گلزنان سرخابی ها است و تنها با زدن یک گل دیگر و با پشت سر گذاشتن سیدمهدی سیدصالحی به رتبه سوم جدول صعود می کند. سیدصالحی ۱۲ گل برای استقلال و ۶ گل برای پرسپولیس زده است.

گفتنی است نفر اول این جدول کسی نیست جز علیرضا نیکبخت واحدی که با ۴۰ بار گلزنی برای استقلال و پرسپولیس بین بازیکنان مشترک دو تیم در لیگ برتر رکورددار است. او ۲۶ گل برای پرسپولیس و ۱۴ گل برای استقلال به ثمر رساند.

به هر روی اگر یحیی گل محمدی با دو مهاجمه کردن تیمش، فرصت بیشتری برای حضور در میدان به شیخ دیاباته بدهد، این بازیکن می تواند به راحتی با به ثمر رساندن ۶ گل دیگر به دومین گلزن برتر مشترک دو تیم استقلال و پرسپولیس تبدیل شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها