|

ساپینتو 2 بازیکن جدید می خواهد

سرمربی پرتغالی استقلال در جلسه چند روز پیش خود با مدیرعامل باشگاه درباره مسائل مختلفی گفت و گو کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ساپینتو که به تازگی به پرتغال سفر کرده بود در بازگشت از کشورش در جلسه با مدیرعامل استقلال درباره تقویت خط هافبک این تیم گفت و گو کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ فتح الله زاده که خودش نیز نسبت به موضوع کمبود یک بازیکن بازیساز و توپ گردان در میانه تیم استقلال احساس ضعف می کرد، در صحبت های قبلی اش نیز این را گفته بود که شاید در نیم فصل یک هافبک بازیساز به جمع اعضای تیم استقلال اضافه شود.

مدیرعامل باشگاه پس از شنیدن صحبتهای سرمربی تیم از این موضوع استقبال کرده و ظاهراً نام دو بازیکن برای پیوستن به استقلال در نیم فصل اعلام شده است تا شرایط مالی و فنی آنها از سوی باشگاه معرفی مورد بررسی قرار بگیرد.

افراد نزدیک به باشگاه استقلال در این باره خبر می‌دهند که ساپینتو روی هر دو بازیکنی که به فتح‌الله‌زاده معرفی کرده نظر مثبت دارد و گفته هر کدام شرایط باشگاه را بپذیرند او از حضورشان در تیم استقلال استقبال می کند.

با توجه به گرانی قیمت دلار و شرایط بد مالی باشگاه باید دید آیا فتح‌الله‌زاده با این موضوع موافقت خواهد کرد یا خیر! گرچه گفته می‌شود قرار است ظرف هفته‌های آینده با اختصاص یک وام کمکی به باشگاه استقلال از طریق یکی از بانکهای دولتی شرایط مالی این باشگاه تا حد زیادی بهبود پیدا کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها