|

کاپیتان استقلال و رسیدن به یک عدد خاص

حسینی توانسته در 150 بازی برای استقلال و در تورنمنت های مختلف به زمین برود.

لینک کوتاه کپی شد

پس از دربی پایتخت که با تساوی 2 – 2 به پایان رسید و قطعا نمی تواند یادآور خاطرات خوبی برای کاپیتان استقلال باشد، اما حسینی در دیدار برابر صنعت نفت عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد در این بازی خارج از خانه، کلین شیت کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ دروازه حسینی در این بازی، چند مرتبه به صورت جدی تهدید شد که البته اغلب ضربات بازیکنان صنعت نفت، روی ضربات ایستگاهی و شوت های راه دوری بود که بازیکنان آبادانی روانه دروازه استقلال کردند، اما کاپیتان آبی ها در برابر این موقعیت ها، ایستادگی کرد.

سیدحسین که توانست به یکی از اهداف بزرگ زندگی خود یعنی تجربه حضور در جام جهانی و ثبت کلیت شیت دست پیدا کند، این روزها رکورد جدیدی را نیز خلق کرده و نامش در کتاب آمارهای استقلال به ثبت رسیده است.

1785290

حسینی توانست بازی شماره 150 خود با پیراهن استقلال در تمامی رقابت ها را برگزار کند. او همزمان نیز از رکورد 120 بازی لیگ برتری برای آبی های پایتخت عبور کرد. سیدحسین همچنین 12 بازی در جام حذفی، 17 بازی در آسیا و یک مسابقه سوپرجام را نیز با لباس استقلال برگزار کرده است.

به هر شکل، ثبت این رکورد جدید برای کاپیتان استقلال در نوع خود قابل توجه است. گلری که سال ها با سیدمهدی رحمتی رقابت سختی داشت و برای حضور در قفس توری دروازه، رقابت را به ترک تیم و کسب فرصت بیشتر برای بازی ترجیح داد و حالا نیز به آمار قابل توجهی دست یافته است.

1784969

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها