|

ساپینتو تا پولش را از استقلال نگیرد استعفاء نمی‌دهد

معمولا مربیان خارجی شاغل درفوتبال ایران تا زمانی که تمام حقوق خود را دریافت نکنند، راضی به فسخ قرارداد یا استعفاء نخواهند شد.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از شکست استقلال مقابل تراکتور خبر‌هایی درباره کناره گیری ساپینتو از استقلال منتشر شده که صحت ندارد و بعید است که این مربی راضی شود بدون دریافت حقوقش استعفاء بدهد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شهرآرا؛ نتایج هفته‌های اخیر استقلال سبب شد جایگاه این تیم در میان مدعیان قهرمانی لیگ برتر به خطر بیفتد و استقلال تا رتبه چهارم سقوط کند.

این نتایج نگرانی هواداران باشگاه استقلال را هم به دنبال داشته و گروهی از آن‌ها علاوه برساپینتو، براین باورند که مدیران استقلال هم در نتایج به دست آمده نقش دارند.

اما درعین حال برخی مدیران باشگاه استقلال منتظرند ساپینتو در اقدامی پیش دستانه استعفای خود را تقدیم کند واز این باشگاه برود.

انتظاری که بعید است به سرانجام برسد، چون معمولا مربیان خارجی شاغل درفوتبال ایران تا زمانی که تمام حقوق خود را دریافت نکنند، راضی به فسخ قرارداد یا استعفاء نخواهند شد.

بعد از شکست مقابل تراکتور خبر‌هایی درباره برکناری ساپینتو منتشر شده که البته این اخبار صحت ندارد، چون برکناری ساپینتو هزینه مالی سنگینی به دوش باشگاه استقلال خواهد انداخت؛ باشگاهی که هنوز نتوانسته منابع مالی لازم برای پرداخت بدهی استراماچونی را فراهم کند و قطع به یقین هرگونه ماجراجویی تازه درباره وضعیت ساپینتو اوضاع این باشگاه را به لحاظ مالی وخیم‌تر خواهد کرد.

به نظر می‌رسد مدیران باشگاه استقلال در شرایط فعلی چاره‌ای جز همکاری با ساپینتو ندارند، مگر اینکه این مربی خودش راضی به جدایی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها