|

طارمی می تواند آقای گل لیگ قهرمانان اروپا شود؟

با حذف ام باپه، یکی از مدعیان اصلی آقای گلی در لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت.

لینک کوتاه کپی شد

پاری سن ژرمن با شکست 3-0 مقابل بایرن مونیخ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد تا کیلیان ام باپه شانس آقای گلی و پیش روی در این رقابت ها را از دست بدهد؛ از طرفی دیگر، لیونل مسی هم شانس نزدیک تر شدن به رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو را از دست داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ حالا محمد صلاح با 8 گل زده (ِیک پنالتی) آقای گل فصل 2022/23 لیگ قهرمانان محسوب می شود که با توجه به شکست 5-2 خانگی مقابل رئال مادرید، کار سختی برای جبران نتیجه در سانتیاگو برنابئو خواهند داشت.

کیلیان ام باپه با 7 گل (ِیک پنالتی) به کار خود در فصل جاری لیگ قهرمانان پایان داد و وینیسیوس جونیور با 6 گل در تعقیب آنهاست. ستاره برزیلی رئال مادرید در صورت صعود تیمش به مراحل بالاتر شانس خوبی برای کسب عنوان آقای گلی رقابت ها دارد. ژائو ماریو، هافبک پرتغالی بنفکیا هم که تیمش راهی مرحله یک چهارم نهایی شده، 6 گل به ثمر رسانده که 5 گل از روی نقطه پنالتی بوده است.

نفرات بعدی این لیست که همچنان شانس گلزنی دارند، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو (5 گل (2 گل از روی نقطه پنالتی)، رافا سیلوا، هافبک بنفیکا (5 گل) و ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی (5 گل) هستند.

از دیدار های باقی مانده، پورتو در خانه میزبان اینتر خواهد بود (شکست 1-0 در بازی رفت) و منچسترسیتی میزبان لایپزیش خواهد بود (تساوی 1-1 در بازی رفت).

برترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا:

  • کریستیانو رونالدو (141 گل)

  • لیونل مسی (129 گل) - 4 گل در فصل 2022/23

  • روبرت لواندوفسکی (91 گل) - 5 گل در فصل 2022/23
  • کریم بنزما (88 گل) - 2 گل در فصل 2022/23

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها