|

نبرد فردای پرسپولیس حساس ترین بازی فصل از نظر یحیی

ما دنبال گرفتن سه امتیاز بازی بوده و محکوم به پیروزی هستیم. قطعاً بازی راحتی نداریم.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از دیدار فردای تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان به‌عنوان حساس‌ترین بازی فصل سرخپوشان یاد کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ونهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: حساس‌ترین بازی فصل‌مان را در پیش داریم. ما دنبال گرفتن سه امتیاز بازی بوده و محکوم به پیروزی هستیم. قطعاً بازی راحتی نداریم.

باید عملکردمان بی‌نقص باشد و از موقعیت‌های خود استفاده کنیم
وی با بیان اینکه با توجه به شرایط جدول، هدف اصلی سرخپوشان کسب سه امتیاز است، افزود: گل‌گهر یکی از تیم‌های باکیفیت لیگ است و باید با تمرکز و انرژی بیشتری بازی کنیم. امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. باید در تمام لحظات بازی در دفاع حواس‌مان جمع بوده و عملکردمان بی‌نقص باشد و از موقعیت‌های‌مان نیز استفاده کنیم. امیدمان به هواداران است و دوست داریم استقبال خوبی شود و ورزشگاه را کلاً قرمز ببینم. حضور و حمایت آنها دلگرمی خاصی به تیم می‌دهد.

خیلی‌ها هستند که دوست دارند تیم ما را به حاشیه بکشانند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به به بازار داغ بیانیه‌نویسی و صحبت‌ها درباره داوری تصریح کرد: خیلی‌ها هستند که دوست دارند تیم ما را به حاشیه بکشانند. بارها با بازیکنان صحبت کردم که مهم است تمرکزمان را در این لحظه که حساس و سرنوشت‌ساز است، حفظ کنیم. سرنوشت این دو بازی در دستان خودمان است و باید نسبت به حواشی کنار زمین و بیرون تمرکز داشته و توجهی نکنیم. به حواشی گوش نمی‌دهیم و تمرکزمان روی بازی است.

تنها چیزی که می‌خواهیم عدالت در داوری است
گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به هجمه‌های بازی هفته گذشته برابر پیکان به دلیل اعلام پنالتی برای پرسپولیس، نگران داوری دیدار فردا نیست، گفت: اولاً که آن صحنه پنالتی واضح بود و بازیکن حریف به بازیکن ما پشت پا زد. قبلش هم باید داور روی سعید صادقی پنالتی می‌گرفت. روی صحنه‌های داوری بحث نمی‌کنیم و می‌دانم در این دو هفته داوران تحت فشار هستند تا قضاوت‌های خوبی انجام دهند. ترجیح می‌دهم در مورد داوری بعد از بازی صحبت کنیم و فعلاً داوران را زیر فشار نگذاریم. داوران نیاز به تمرکز دارند. چیزی که در چند سال اخیر تجربه کرده‌ام تمرکز داوران در هفته‌های پایانی است. امتحان سختی برای داوران است و اگر ما قبل از بازی فشاری روی داوران نگذاریم، می‌توانند قضاوت خوبی انجام دهند. تنها چیزی که می‌خواهیم عدالت در داوری است و امیدوارم اتفاق بیفتد.

نشان دادیم پرسپولیس فقط به یک چیز فکر می‌کند و آنهم موفقیت است
وی راجع به اینکه 12 بهمن ماه سال گذشته گفته بود اراده‌ای وجود دارد که پرسپولیس با حضور او قهرمان نشود و آیا هنوز روی اظهاراتش پایبند است یا نه، خاطر نشان کرد: صحبت‌هایی که سال گذشته انجام دادم در شرایطی بودیم که چند بازی پشت سر هم اتفاقات عجیب و غریب برای ما افتاد. طبق نظر کارشناسان اتفاقاتی برای ما افتاد و به مسیری رفتیم که کارمان سخت شده بود. مصاحبه‌ای که انجام دادم به خاطر آن مسائل بود، ولی با انجام بازی‌های خوب به مسیرمان برگشتیم و نشان دادیم پرسپولیس فقط به یک چیز فکر می‌کند و آن هم موفقیت است. این تیم دلخوشی میلیون‌ها آدم است و باشگاه معمولی نیست. خیلی‌ها چشم امید به پرسپولیس دارند و انگیزه زندگی می‌گیرند. این انگیزه‌ای که وجود دارد برای ما انگیزه‌ای ایجاد می‌کند که بیشتر تلاش کنیم.

منتظر حضور گرم هواداران هستیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور هواداران در ورزشگاه تأکید کرد: مطمئنم تا به اندازه‌ای که ورزشگاه جا داشته باشد هواداران می‌آیند و ورزشگاه پر می‌شود. منتظر حضور گرم هواداران هستیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها