|

بارسا را دوست دارم اماباعث نمیشه نظرم در مورد رونالدو عوض شه

رونالدو

پوشیدن پیراهن بارسا باعث نمی‌شود ژوائو فلیکس از عقیده‌اش درباره بهترین تاریخ بودن سی ‌آر سون کوتاه بیاید.

لینک کوتاه کپی شد

ژوائو فلیکس، خرید جدید بارسلونا، که هموطن کریستیانو رونالدو است می‌گوید پوشیدن پیراهن بارسا باعث نمی‌شود از عقیده‌اش درباره بهترین تاریخ بودن سی ‌آر سون کوتاه بیاید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، ژوائو فلیکس یکی از خریدهای مهم تابستانی بارسا بود که به همراه یک ژوائوی دیگر، ژوائو کانسلو، در آخرین روز نقل و انتقالات راهی باشگاه کاتالان شدند.

فلیکس از شروع تابستان به باشگاه سابقش اتلتیکو اعلام کرد که دوست دارد به بارسلونا ملحق شود و در نهایت در آخرین لحظات به هدفش رسید. ژوائو بارها گفته بود از کودکی شیفته بارسا بوده و پوشیدن پیراهن بلوگرانا برایش رویایی خواهد بود.

در مراسم معارفه این ستاره پرتغالی خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، به علاقه او به بارسا اشاره کرد و گفت به خانه خودت خوش آمدی ژوائو. بعد از رسمی شدن انتقال ژوائو باشگاه بارسلونا عکسی منتشر کرد که فلیکس را در کنار تصویری از دوران کودکی‌اش با پیراهن بارسا نشان می‌داد.

با توجه به این تبلیغات، هواداران بارسا در یکی دو روز گذشته توجه زیادی به فلیکس نشان می‌دهند و به نظر می‌رسد او می‌تواند به یکی از ستاره‌های محبوب این فصل بلوگرانا تبدیل شود.

اما ژوائو علاوه بر یک بارسایی دو آتشه بودن هم‌تیمی کریستیانو رونالدو است. فلیکس سال‌ها است در تیم ملی پرتغال کنار اسطوره فوتبال این کشور بازی می‌کند و با او رابطه‌ای صمیمانه دارد.

فلیکس امروز در گفتگویی کوتاه به هواداران بارسا خاطرنشان کرد که با وجود همه عشقی که به این تیم دارد نمی‌تواند از علاقه‌اش به کریستیانو کوتاه بیاید. ژوائو گفت: "کریستیانو بدون شک بهترین بازیکن تاریخ است. کریس را با هیچ فوتبالیست دیگری نمی‌شود مقایسه کرد. همین و بس. پوشیدن پیراهن بارسا باعث نمی‌شود من نظرم را در این باره تغییر بدهم".

کریس رونالدو که این روزها با پیراهن باشگاه النصر به میدان می‌رود اسطوره باشگاه رئال مادرید بوده و بارها در ال‌کلاسیکوها به مصاف بارسا رفته است. تعریف و تمجید دوباره فلیکس از این اسطوره پرتغالی بدون شک هواداران سرسخت بارسا را کمی از او دلخور کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی