|

چرا کلوپ پیشنهاد الاتحاد را مورد تمسخر قرار داد؟

یورگن کلوپ

کلوپ با قیافه‌ای متعجب گفت: "این حرف‌ها داستانی بود که رسانه‌ها درست کردند و همانطور که دیدید اتفاقی نیفتاد."

لینک کوتاه کپی شد

یورگن کلوپ پیش از شروع مسابقه امروز لیورپول با استون‌ویلا در مصاحبه با شبکه اسکای درباره شایعات اخیر و پیشنهاد نجومی الاتحاد عربستان به محمد صلاح صحبت کرد.

به «گزارش شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، یورگن کلوپ یک بار دیگر به شایعات درباره انتقال محمد صلاح به الاتحاد پاسخ منفی داد و گفت با وجود حجم بالای شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره این انتقال، این موج خبری حواس ستاره مصری را پرت نکرده و او مثل همیشه برای لیورپول تمرین و بازی می‌کند.

گفته می‌شود لیورپول چند ساعت پیش از بسته شدن نقل و انتقالات اروپا در روز جمعه پیشنهاد 180 میلیون یورویی الاتحاد را رد کرده است. اما با توجه به اینکه پنجره تابستانی عربستان هنوز بسته نشده الاتحاد همچنان به راضی کردن لیورپول امدیوار است.

در رسانه‌های عربی شایعات زیادی وجود دارد که مدعی است در دو روز گذشته پیشنهاد جدید الاتحاد به ارزش 240 میلیون یورو به لیورپول ارسال شده است.

با وجود این شایعات و جنجال‌ها یورگن کلوپ امروز صلاح را در دیدار تیمش مقابل استون‌ویلا از آغاز به میدان فرستاده و ستاره مصری با ارائه یک بازی خوب روی هر دو گل تیمش در نیمه اول نقش داشته است.

چند دقیقه پیش از شروع مسابقه کلوپ روی چمن آنفیلد با شبکه اسکای مصاحبه می‌کرد که خبرنگار این شبکه پرسید آیا با توجه به جنجال‌های اخیر صلاح می‌تواند با تمرکز کامل بازی کند؟ کلوپ با قیافه‌ای متعجب پاسخ داد: "این حرف‌ها داستانی بود که رسانه‌ها درست کردند و همانطور که دیدید اتفاقی نیفتاد."

سرمربی لیورپول در ادامه گفت: "من در دفترم یک میز بزرگ دارم که کلی کاغذ رویش تلنبار شده و لپ‌تاپ و آیپد و خلاصه کلی وسایل روی میز است. اما نه کاغذها، نه لپتاپ و نه آیپد حتی یک جمله درباره این جنجال اخیر به خودشان ندیده‌اند. داستانی که رسانه‌ها درست کردند. صلاح هم در این مدت کاملا نرمال بود. او به شکل عادی در تمرین‌ها شرکت کرد و در طول هفته تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشت. به نظر من این ماجرا تمام شده و اصلا نیازی نیست به آن فکر کنیم."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی