|

وقتی ستاره قرمز ها می گوید او را سنگسار کردند!

مادرم همیشه به من می‌گوید درختانی که میوه می‌دهند همان درختانی هستند که مردم همیشه به سمتشان سنگ پرتاب می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

بازیکن لیگ برتری درباره تاثیر تهمت‌هایی که به او زده شده صحبت کرد و اشک ریخت. آنتونی، بازیکن منچستریونایتد، در مصاحبه‌ای با SBT مدعی شده که سنگسار و مصلوب شده است. این وینگر با اتهامات خشونت خانگی و جنسی نسبت به سه زن مواجه است و پلیس سائوپائولو در حال بررسی این ادعاها است. در این مصاحبه، از این بازیکن برزیلی در مورد احساسی که بعد از این اتفاقات دارد سوال شد و او بر بی‌گناهی خود تاکید کرد.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی، آنتونی جدیدترین مورد از سری بازیکنان منچستریونایتدی است که درگیر اتهامات بدرفتاری با زنان می‌شوند، رایان گیگز و میسون گرین‌وود هم دوران سختی را پیش از این گذرانده بودند.

آنتونی در حالی که اشک می‌ریخت گفت: «البته که حرفه من به آخر نرسیده. روزهای سخت همیشه وجود دارند. مادرم همیشه به من می‌گوید درختانی که میوه می‌دهند همان درختانی هستند که مردم همیشه به سمتشان سنگ پرتاب می‌کنند. من از ناکجاآباد آمده‌ام، سختی‌های زیادی را از سر گذراندم و در حال حاضر یکی از سخت‌ترین لحظات زندگی‌ام را می‌گذرانم، یعنی متهم شدن به کاری که انجام نداده‌ام. سخت است وقتی تو... ابتدا الگوی بسیاری از مردم می‌شوی و بعد برای این همه دروغ توسط مردم سنگسار می‌شوی. من به مادرم، خانواده‌ام نگاه می‌کنم و می‌بینم که واقعا مادرم من را اینگونه نمی‌بیند. من به کسانی نگاه می‌کنم که از کودکی دنبالم می‌کردند و می‌بینم که با من عذاب می‌کشند.»

از زمانی که این بازیکن ۲۳ ساله از آژاکس به تیم اریک تن‌هاخ رفت سالی چالش‌برانگیز را پشت سر گذاشت. او با قیمت گزافی آمد، اما برای ارائه عملکردهایی که حامیان و منتقدان از او انتظار داشتند خیلی دست و پا زد، و اکنون نیز باید با این اتهامات مقابله کند.

آنتونی ادامه داد: «با دهان بسته به صلیب کشیده شدن اصلا آسان نیست. فکر نمی‌کنید دوست داشتم زودتر چیزی بگویم و از خودم دفاع کنم؟ که به مردم نشان بدهم که واقعا چه کسی هستم؟ دوست داشتم این کار را بکنم.»

پاسخ گابریلا کاوالین

نامزد سابق آنتونی از طریق اینستاگرام به این مصاحبه پاسخ داد. او پیشنهاد کرد که خودش و آنتونی تلفن‌های خود را به بازرسان تحویل دهند، و بعد ادعا کرد که آنتونی پیام‌ها را پاک کرده است. او در شبکه اجتماعی خود گفت: «تلفن همراه من اینجاست، آماده تحویل به نماینده پرونده، یک فرد بی‌طرف، مشکلی نیست. او هم همین کار را می‌کند؟ به راحتی می‌توان از یک متخصص خصوصی استفاده کرد که فقط برای او کار می‌کند تا کاری را که او می‌خواهد انجام دهد... حالا بگذارید همه پیام‌هایی را که حذف کرده بازیابی کند. آیا قرار است هر دو تلفن همراهمان را تحویل دهیم؟ تا ببینیم چه کسی دروغ می‌گوید؟ من از خودم شروع می‌کنم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی