|

وقتی افشین پیروانی بابت فحاشی ها تشکر می کند

افشین پیروانی: جو خوبی بود. فحش‌های ناموسی به بازیکنان، کادر فنی و خود من دادند که باید از آنها تشکر کنم.

لینک کوتاه کپی شد

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سپاهان تیم خوبی بود و این پیروزی مبارک‌شان. بابت فحاشی‌هایی که از سکوها شد هم متشکریم! به بازیکنان درون زمین و روی نیمکت‌ها هم که نگاه می‌کنیم معلوم می‌شود که فقط ما سقف را رعایت نکردیم.

به «گزارش» شایانیوز» و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی پس از ناکامی سرخپوشان در اصفهان و در چارچوب دیدارهای هفته دهم لیگ، عنوان کرد: بازی خوبی بود و دو تیم زحمت کشیدند. مسابقه فوتبال، برد و باخت دارد. سپاهان میزبان بود و حداکثر استفاده را از این موضوع کردند. مبارک‌شان باشد.

او درباره جو ورزشگاه نقش جهان گفت: جو خوبی بود. فحش‌های ناموسی به بازیکنان، کادر فنی و خود من دادند که باید از آنها تشکر کنم. امیدوارم تصمیم‌گیرندگان این صحنه‌ها را دیده باشند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره بحث با بنیادی‌فر، داور بازی هم گفت: بحث داوری را باید کارشناسان صحبت کنند. من خواستم نیمکت‌مان را آرام کنم ولی آقای داور متوجه نشد و به من گفت که نیمکت را اداره کن. من هم گفتم که اگر کاری کردم، برای آرام کردن نیمکت بوده است.

پیروانی ادامه داد: ما از اتفاقات و فحش‌هایی که دادند، گله‌مند هستیم ولی سپاهان تیم خوبی است.

او در پایان با کنایه بیان کرد: فکر می‌کنم تنها تیمی که سقف را رعایت نکرده است، پرسپولیس است. همه تیم‌ها سقف را رعایت کرده‌اند. نیمکت‌ها را ببینید که چه نفراتی در زمین و چه نفراتی روی نیمکتشان هستند. اتفاقی که برای پرسپولیس افتاد این بود که ما سقف را رعایت نکردیم ولی باقی تیم‌ها رعایت کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی