|

بازداشت دو مامور قلابی در استان البرز

سارقان با استفاده از یک خودرو و تجهیزات نظامی تقلبی خود را پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی و با اخاذی از شهروندان اقدام به سرقت نمودند.

لینک کوتاه کپی شد

با اقدام مشترک کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان چهارباغ، دو نفر از سارقان سابقه دار تحت عنوان مامور شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف تحت عنوان مامور مبارزه با مواد مخدر،  با هماهنگی قضائی بررسی موضوع به صورت مشترک در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان چهارباغ قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو سمند و تجهیزات نظامی تقلبی خود را مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی و با اخاذی از شهروندان اقدام به سرقت تلفن همراه و لوازم با ارزش آنها می کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: بلافاصله پس از آغاز تحقیقات، کارآگاهان در کمتر از ۷۲ ساعت با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، دو نفر از سارقان دخیل در این سرقت که دارای سوابق گسترده در حوزه سرقت تحت عنوان مامور بودند را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهر کرج، مأموران با هماهنگی قضائی نامبردگان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اعتراف متهمان به پنج فقره سرقت تحت عنوان مامور در ماه های اخیر، گفت: با اقدامات صورت گرفته مالباختگان این پرونده شناسایی و به همراه سارقان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها