|

برگزاری اولین جلسه ستاد پیشگیری و بحران در شهرستان طالقان

اولین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در شهرستان طالقان برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

اولین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران به ریاست مهندس مهدوی فرماندار شهرستان و اعضای جلسه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روابط عمومی فرمانداری طالقان؛ در ابتدا مهدوی فرماندار طالقان در این جلسه بر ضرورت آمادگی کامل اعضای ستاد بحران وانجام مانورهای مختلف از جمله مانور ساعت صفر وپاسخگو بودن مدیران دستگاه ها در هر زمان از شبانه روز و استفاده از تمام ظرفیت دستگاه های اجرایی در جهت مدیریت بحران های احتمالی تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در طالقان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امسال با توجه به کمی بارندگی ؛ کم آبی گریبان استان خواهد گرفت از ادارات برق و آب خواست تمهیدات لازم در این خصوص پیش بینی نمایند.در ادامه باتوجه به گرمای تابستان واحتمال حریق در مزارع ومراتع شهرستان مانند سال‌های گذشته ادارات متولی نسبت به تجهیز امکانات خود اقدام نمایند .

ایشان همچنین درخصوص مراسم ارتحال امام وپوشش این مراسمات در شهر و روستاها وتعطیلات پیش رو مطالبی ایراد نمودند.

وی همچنین در ادامه برلزوم اجرای مصوبات شورای مدیریت بحران شهرستان تاکید کرد و گفت: باید مصوبات ستاد شهرستان به صورت کامل اجرایی شوند و تمامی دستگاه‌های عضو نیز باید تمام اقداماتشان را به دبیر خانه ستاد ارائه نمایند.

فرماندار طالقان در ادامه از اعضای ستاد خواست بابررسی کارشناسی وفنی نقاط حادثه خیز و  آسیب پذیر را شناسایی و قبل از وقوع حوادث احتمالی اقدامات عملی خود را انجام دهند.

در پایان مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان گزارشات خود را از اقدامات صورت گرفته ارائه نمودند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی