|

معذرت خواهی رئیس اداره گاز استان البرز از مردم طالقان

رئیس شرکت گاز استان البرز علل تاخیر در اتمام پروژه های گاز رسانی به شهرستان طالقان را تشریح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سیدرضا غفاریان رئیس اداره گاز استان البرز گفت: ۱۸روستا در بالا طالقان و هشت روستا در پایین طالقان جزو تعهدات گاز رسانی شرکت گاز استان البرز بوده است.

وی اظهار داشت: گازرسانی به ۱۸ روستا در بالا طالقان که تعهد به نماینده ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان و چهارباغ داده بودیم  قرار بود سوم خرداد به اتمام برسداما به دلیل بارندگی های شدید اجرای پروژه به مشکل و تاخیر برخورد داشت.

غفاریان ضمن عذرخواهی از مردم طالقان بابت تاخیر پروژه  افزود: نصب ایستگاه نیز در اجرای پروژه های گازرسانی مدنظر بود که با معارض محلی مواجه شد بنابراین تمام این عوامل سبب تاخیر در عملی شدن وعده گازرسانی شدند.

وی یادآورشد: مسایل ترافیکی به دلیل توریستی بودن شهرستان طالقان در ایام عید نوروز، تعلل پیمانکار  بخش خصوصی و مشکل زمین را نیز باید به علل تاخیر در اجرای پروژه های گازرسانی اضافه داشت.

غفاریان ضمن قدردانی از پیگیری نماینده طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی برای تامین اعتبارات لازم اجرای پروژه های گازرسانی به شهرستان طالقان  ادامه داد: در تلاش هستیم این مطالبه مردم طالقان ظرف یک ماه آینده محقق شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها