|

تخلیه فوری منازل اطراف گود حصارک به دستور فرماندار

صدور اخطار نهایی برای تخلیه واحد‌های مجتمع مجاور گود حصارک توسط فرماندار ویژه کرج صادر شد.

لینک کوتاه کپی شد

آقای قاسم پور گفت: حفظ جان شهروندان کرج برای ما در اولویت است و اجازه نمی‌دهیم، تعلل در اجرای قانون موجب تکرار حوادثی مشابه پلاسکو و متروپل شود و لذا این جلسه آخرین جلسه پیگیری و تعیین تکلیف وضعیت ساختمان مجاور گود کرج خواهد بود.
به گزارش «شایانیوز» با توجه به دستور استاندار در رابطه با تعیین تکلیف وضعیت این مجتمع مسکونی ۷۲ واحدی بحران خیز در چارچوب قانون وظایف مالک و شهرداری مشخص شده و با دادستان و رئیس کل دادگستری نیز هماهنگی قانونی صورت گرفته تا حرجی بر عدم اجرای قانون وجود نداشته باشد.

او گفت: آیا حتماً لازم است که پرونده‌ای در دستگاه قضایی باز شود؟ چرا که تصمیمات این طرح فوریتی، هیچ خروجی تا به امروز نداشته و مجبور به تعیین روز شمار برای تعیین تکلیف ساختمان گود حصارک کرج هستیم.

فرمانده ویژه شهرستان کرج گفت‌: سال گذشته شهرداری کرج لایحه ۳ و نیم میلیاردتومانی را در شورا مصوب کرد و مقرر شد طبق آخرین گزارش سازمان نظام مهندسی این ساختمان باید هر چه سریع‌تر تخلیه شود.

قاسم پور گفت: در تعیین تکلیف ساختمان مجاور گود حصارک وظیفه قانونی داریم و تصمیمات مهمی در این رابطه اتخاذ خواهد شد.

معاون استاندار در حضور نماینده دادستان عمومی و انقلاب، شهردار کرج و مدیرعامل فروشگاه زنجیره‌ای رفاه مصوب کرد که با احساب ۷۲ واحد هر واحد ۱۵۰ میلیون تومان جهت اجاره و رهن مجتمع مسکونی جدید از سوی فروشگاه زنجیره‌ای رفاه صورت بگیرد.

او می گوید: با توجه به اینکه باید مسکن درخور شان شهروندان این مجتمع تهیه و تدارک دیده شود وعلاوه بر این ۵ میلیون تومان نیز بصورت بلاعوض برای هزینه جابجایی به ساکنان این بافت اختصاص پیدا می‌کند.

آقای قاسم پور گفت: شهرداری کرج موظف است ظرف ۲ هفته با همکاری مجموعه فروشگاه زنجیره‌ای رفاه مسکن جدید را تامین کند و به موازات آن اطلاع رسانی لازم جهت تخلیه فوری صورت بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها