|

طرح های هادی روستایی کشور با نگاه به مسکن جوانان بازنگری می شود

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: امروز بازنگری این طرح با نگاه ویژه به رفع مشکلات مسکن جوانان در اولویت قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

اکبر نیکزاد روز چهارشنبه در بازدید از شهرستان های غرب استان البرز که  به دعوت نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی انجام شد، افزود: امروز تمام تلاش خود را برای تامین رفاه جوانانی که در روستا ها زندگی می کنند و با تولیدات کشاورزی خود در خدمت کشور هستند به کار گرفته ایم .

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا، رئیس بنیاد مسکن اظهار داشت جوانان شهرستان های غرب استان البرز شامل طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ مطمئن باشند که ظرف چند ماه آینده مشکل زمین مسکونی و وام ارزان قیمت برای آنان با توجه به تسهیلات ویژه رییس جمهور برطرف خواهد شد.

نیکزاد گفت: تفاهم نامه ای  بین  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای حیای بافت های تاریخی در مناطق روستایی کشور منعقد شده است.

وی یاد آورشد: در نشست امروز با نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی تصمیمات خوبی  برای این شهرستان ها که قطب کشاورزی، صنعتی و تولید به شمارمی روند گرفته شد و بازنگری طرح های هادی روستایی به فوریت انجام می شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به مشکل تخت بیمارستانی دراین شهرستان ها گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی طالقان باید به سرعت ساخته شود و این بنیاد مسوولیت ساخت آن را برعهده دارد، تجهیزات آن برعهده دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود .

۷۰درصد روستاهای استان البرز در چهار شهرستان طالقان،نظرآباد ، ساوجبلاغ و چهارباغ قرار دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها