|

تقدیر و تشکر امام جمعه کرج از نیروهای جهادی

امام جمعه کرج گفت: نیرو‌های جهادی با عشق مردم، پا به میدان خدمت رسانی گذاشته اند، هر چه کار خالصانه‌تر باشد، اثرات مثبت بیشتر خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

آیت الله سید مهدی حسینی همدانی عصر روز چهارشنبه، ضمن تقدیر از نیرو‌های جهادی و مدیران دستگاه‌های شرکت کننده در رزمایش جهاد امیدآفرینی در بازدید میدانی از این رزمایش که امروز در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرک ولیعصر (آق تپه) برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت کریمه اهل بیت (س) و آغاز دهه مبارک کرامت گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) شخصیت بی نظیری داشت و همین موضوع سبب عزت او شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، وی با اشاره به اجرای رزمایش جهاد امیدآفرینی که توسط نیرو‌های جهادی سپاه و بسیج البرز و با کمک دستگاه‌های اجرایی استان در مناطق کم برخوردار آغاز شده ادامه داد: این حرکت مثبت و گام نهادن در این مسیر پرخیر و برکت، قابل تقدیر و تشکر است؛ این اقدام جهادی کار مستمر و ادامه داری است، زیرا معمولا در رزمایش، توان سنجی‌ها انجام شده و در مراحل بعدی نقاط قوت و توان خدمت رسانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان البرز اذعان کرد: در این رزمایش، موارد پیرامون موضوعات مختلف به طور کامل بررسی و کار بر اساس داشته‌ها و برآورد‌های لازم شروع می‌شود، این اقدام شایسته که همزمان در بخش‌های مختلف استان در حال انجام است، قابل تقدیر بوده و قطعا پس از مدتی بازخورد و عکس العمل آن در مناطق مختلف استان نمایان خواهد بود.

آیت الله حسینی همدانی خاطرنشان کرد: بانی این اقدام و رزمایش، نیرو‌های سپاه و بسیج استان هستند، اما اساس کار در دست مردم است، در واقع کار را باید مردمی انجام داد و تا زمانی که کاری مورد توجه مردم قرار نگیرد و آن‌ها نیز در آن دخیل نباشند، آثار خود را نخواهد داشت؛ نیرو‌های بسیج و سپاه کمک می‌کنند، اما خود باید مثل همیشه پای کار بیایند تا مشکلات مربوط به محله زندگی آن‌ها به درستی رفع شود.

وی ضمن تقدیر از انتخاب افرادی به عنوان مدیران محله اذعان کرد: با مدیریت این افراد در مناطق مختلف استان، مشکلات محلات، شناسایی و به نیرو‌های جهادی و مدیران دستگاه‌ها منتقل و چنانچه در زمینه‌ای ضعفی وجود داشته باشد، آن نیز برطرف می‌شود. اقدامات خوبی در حال انجام است و امیدواریم آن گونه که در شان مردم ماست، خدمات رسانی لازم به آن‌ها صورت گیرد.

امام جمعه کرج ضمن تقدیر از نیرو‌های جهادی و مدیران دستگاه‌های شرکت کننده در این رزمایش یادآور شد: این افراد برای مطرح شدن نام و افزایش مال وارد این عرصه نشده اند و این اقدامات جز خستگی و دردسر‌های ظاهری چیزی برای آن‌ها ندارد.

رزمایش جهاد امید آفرینی از روز سوم خرداد ماه به مدت ۱٠ روز در ۱۳ محله کم بر خوردار و حاشیه نشین استان البرز آغاز شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها