|

اجرای چهار طرح احداث و بهسازی راه‌های روستایی در طالقان

مدیرکل راهداری البرز گفت: برای اجرای این چهار طرح در مجموع برای این طرح ها ۱۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظرگرفته شده است.

لینک کوتاه کپی شد

آقای زندی‌فر گفت: هزینه اجرای این طرح ها از محل اعتبارات مناطق محروم و تملک استانی تامین می‌شود. او می گوید: در حال حاضر دو طرح در روستاهای پایین طالقان در حال اجراست که طرح اول احداث جاده در محور میر- اوچان به طول سه کیلومتر و محور اهوارک به خوران به طول ۴.۵(چهارونیم) کیلومتر و طرح دوم بهسازی و لکه‌گیری محور باریکان- میناوند به طول ۴.۵(چهارونیم) کیلومتر را شامل می شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت : در مجموع برای این دو طرح هفت میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان اعتبار درنظر گرفته شده که پنچ میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان آن از محل اعتبارات استانی و دو میلیارد تومان هم از محل اعتبارات مناطق محروم تامین می‌شود.

آقای زندی‌فر خاطرنشان کرد: طرح های اجرایی در روستاهای این منطقه شامل احداث جاده به طول ۴.۵(چهارونیم کیلومتر) در محور خچیره- دوراهی دهدر به سمت گراب گته‌ده و دوراهی دهدر به سمت این روستا به طول ١.۵(یک و نیم) کیلومتر است.

مدیرکل راهداری البرز گفت: طرح دوم نیز شامل بهسازی و لکه‌گیری محور جوستان به ناریان به طول ٩ کیلومتر است که در مجموع برای این پروژه‌ها ١٠ میلیارد و ۴۵٠ میلیون تومان اعتبار در نظرگرفته شده که از این میزان ۶ میلیارد و ۶۵٠ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و سه میلیارد و ٨٠٠ میلیون تومان هم از محل اعتبارات مناطق محروم تامین خواهد شد.

او گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و در صورت تخصیص به موقع اعتبار طرح های راه‌های روستایی شهرستان طالقان تا مهر ١۴٠٢ به پایان می‌رسد.

چنانچه ساکن البرز هستید یا اخبار استان البرز برایتان حائز اهمیت است بخش البرز شایانیوز را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی