|

سخنرانی نماینده مردم استان البرز در مراسم رونمایی بیمه اجتماعی

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: برقراری عدالت اجتماعی در بین اقشار جامعه در دولت‌های مختلف مغفول مانده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز/البرز- دکتر علیرضا عباسی نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه 18 خردادماه در مراسم رونمایی از بیمه اجتماعی اصحاب رسانه، هنرمندان و ورزشکاران گفت:  قانون اساسی ما اصول خوبی دارد که برخی از آن‌ها مورد بی‌توجهی قرار گرفته است ازجمله اصل ۲۹ برای برقراری عدالت اجتماعی. مردم اولین جایی است که باید توجه کنیم ولی در دولت‌های مختلف برخی اقشار نادیده گرفته شده است.

وی اظهار داشت: متاسفانه روستاییان و افرادی که به صورت خاموش در جامعه کار می‌کنند  مورد غفلت واقع شده‌اند بنابراین بر اساس این اصل یکی از وظایف دستگاه حکومتی این است که بیمه همگانی را برای مجموع افراد جامعه فراهم کند.

عباسی گفت: باید تلاش کنیم کار جهادی در این زمینه انجام دهیم. دولت انقلابی و جهادی کار انقلابی و جهادی می‌خواهد که به نفع عامه مردم و قشر پایین دست جامعه باشد.

عباسی یکی از گلایه‌های مردم را محرومیت مجموعه‌هایی از مردم از بیمه عنوان کرد و گفت: خوشحالیم که این زمینه ازطریق صندوق اجتماعی در غالب مشاغل فصلی فراهم شده و البرز به عنوان استان پیشرو در این زمینه است. اگرچه امروز هم با تاخیر این کار انجام شده است.

وی با بیان اینکه البرز در بسیاری از حوزه‌ها این ظرفیت را دارد که شروع کننده باشد، اظهار کرد: باید تلاش شود تا در زمینه بیمه اجتماعی برای اهالی فرهن، رسانه وورزشکاران استان‌های دیگر از  البرز الگو بگیرند.

چنانچه ساکن البرز هستید یا اخبار استان البرز برایتان حائز اهمیت است بخش البرز شایانیوز را دنبال کنید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها