|

راه اندازی نخستین سیستم کاریابی تخصصی دانشگاهی در استان البرز

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از راه اندازی نخستین کاریابی تخصصی دانشگاهی در این استان خبر داد..

لینک کوتاه کپی شد

عبداله دارایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های اداره تعاون برای تسهیل‌گری در اشتغالزایی اقشار تحصیلکرده و دانشگاهی اظهار داشت: نخستین کاریابی تخصصی در استان البرز برای بکارگیری نیروهای تخصصی دایر می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل تسنیم، وی با اشاره به مشارکت و امضای تفاهم‌نامه اداره کل تعاون و دانشگاه خوارزمی در این پروژه، افزود: مجموعه‌های دانش‌بنیان، واحدهای تولیدی و صنعتی استان در رشته‌های مختلف مهندسی، پزشکی و پیراپزشکی و  استفاده از این کاریابی تخصصی الکترونیکی، نیروهای مورد نیاز خود را جذب می کنند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز بیان کرد: در جلسات متعددی که با حضور نمایندگان  مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار البرز با مجموعه‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های تولیدی و صنعتی داشتیم و درخواست این عزیزان برای تامین نیروی متخصص و دانشگاهی جهت اجرای پروژه‌های تولیدی و صنعتی و دانش بنیان خود وجود داشت.

دارایی با اشاره به اینکه تعدادی زیادی از واحد‌های صنعتی استان البرز در حوزه‌های دسترسی به نیروی کار با مشکلاتی مواجه بودند، ادامه داد: با راه اندازی این سامانه دسترسی به نیروی کار متخصص برای واحد‌های صنعتی تسهیل گری می‌شود.

چنانچه ساکن البرز هستید یا اخبار استان البرز برایتان حائز اهمیت است بخش البرز شایانیوز را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها