|

وزیر اطلاعات کشور به استان البرز سفر کرد

وزیر اطلاعات درسفر به استان البرز گفت: با وجود همه سختی ها، این طرح اجرا و جلوی بسیاری از رانت ها و فساد ها در کشور، گرفته شد.

لینک کوتاه کپی شد

وزیر اطلاعات درسفر به استان البرز و دیدار با امام جمعه کرج با اشاره به  اجرای طرح شجاعانه و موثر دولت مردمی و انقلابی در عادلانه کردن یارانه ها، گفت: با وجود همه سختی ها، این طرح اجرا و جلوی بسیاری از رانت ها و فساد ها در کشور ، گرفته شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب با بیان اینکه وظیفه جهادی مسئولان، رفع گرفتاری مردم است، افزود : دلسوزان نظام وظیفه دارند با وحدت و همبستگی و با حرکت جهادی و ارزشی ، خدمت فوق العاده ای به مردم ارائه کنند.

وی  با اشاره به رویکرد دولت آیت الله رئیسی، تاکید کرد: تمام همت و تلاش دولتمردان این است که خدمات مؤثری را به مردم ارائه بدهند و همه اقشار جامعه رایحه خدمت صادقانه را دریافت کنند و تلاش بر این است که وضعیت معیشت مردم ، هرچه زودتر بهبود یابد.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب افزود : گسترش امنیت اجتماعی جامعه وظیفه دولتمردان و مسئولان با همراهی مردم است که امکانات و ظرفیت‌های موجود را بسیج کنند و علما و نخبگان هم می توانند با روشنگری و "بصیرت افزایی"، نقش موثری در مصون سازی جامعه ایفا کنند.

وزیر اطلاعات  به نقش ائمه جمعه و ایجاد همدلی بین مردم و مسوولان و امید آفرینی در جامعه نیز اشاره و  بر تداوم آن، تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان نیز دراین دیدار بر لزوم هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها برای حل مشکلات جامعه تاکید کرد و گفت: باید با هم افزایی ، تعامل و شناخت مسائل ، شیطنت‌های دشمنان را شناسایی و مانع نفوذ شد.

آیت الله حسینی همدانی افزود : باید برای حل مشکلات با یک نگاه کلان از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌های داخلی ، منطقه‌ای و بین‌المللی استفاده کرد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه سربازان گمنام امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف با شناخت کامل و دقیق از اهداف استکباری و رصد دقیق اطلاعاتی ، تحرکات دشمنان را زیر نظر دارند ، گفت: دشمن هیچ گاه دست از دشمنی با انقلاب اسلامی برنمی‌دارد و از همه توطئه‌ها برای آسیب به ایران اسلامی استفاده می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در پایان با قدردانی از تلاشهای شبانه روزی سربازان امام زمان (عج) ، افزود : امنیت کنونی کشور مرهون جان فشانی ها ، اقتدار و توان نیروهای مسلح و امنیتی است.

وزیر اطلاعات سپس با حضور در شورای تامین استان به تلاشهای دشمنان برای نفوذ و ایجاد تفرقه در کشور اشاره کرد و گفت : بودجه سرویسهای  جاسوسی دشمنان از کل بودجه کشور بیشتر است .

وی به فشارها، تحریم ها،  برخوردها و فضاسازی های مطبوعاتی ، رسانه‌ای و جنگ نرم دشمن  اشاره کرد و افزود : اقتدار و عزت ۴۳ ساله در حالی به وجود آمده که از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان با فتنه انگیزی، جنگ تحمیلی، ترورهای ناجوانمردانه و جنگ اقتصادی تلاش کرده‌اند که مانع پیشرفت و توسعه ایران و ایرانی شوند که به حول و قوه الهی و با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فداکاری نیروهای نظامی، انتظامی ،امنیتی و حضور هوشمندانه مردم در صحنه، ناکام مانده‌اند و شکست‌های پی در پی متحمل شده‌اند.

وزیر اطلاعات به  خواسته ها، اعتراضات و مطالبات مردم نیز اشاره  و خاطرنشان کرد  : در خیلی موارد ، مطالبات مردم  به حق  و مورد قبول مسوولان است و دولت نیز خود را به عنوان خدمتگزار ، موظف می داند شرایط تحقق مطالبات  را متناسب با شان ، منزلت و حرمت مردم ، فراهم کند.

وی وجود اقوام ، ادیان و مذاهب در استان البرز را فرصت و مزیتی  مهم برشمرد و گفت : با کمک مردم استان و بسیج همگانی می توان امنیت پایدار و مردمی را تداوم بخشید.

عبداللهی استاندار نیز در این نشست به برخی مشکلات استان همچون زیرساختهای عمرانی ، آب و برق و حاشیه نشینی اشاره کرد و گفت : با اجرایی شدن مصوبات و تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور به استان ، این مشکلات رفع شود.

درادامه این نشست مدیرکل جدید اطلاعات معرفی و از زحمات مدیرکل قبلی قدردانی شد.

وزیر اطلاعات در پایان سفر یک روزه با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات به تماسهای مردمی پاسخ داد و دستوررسیدگی به مطالبات و مشکلات مردم را صادر کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها