|

همایش معاونان و مربیان پرورشی البرز

برگزاری همایش سایه روشن های تربیت با حضور سردار فتح الهی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: ضرورت دارد عمل جهادی را در کف مدارس این استان تمرین کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

«سردار فتح الهی»  روز سه شنبه در همایش معاونان و مربیان پرورشی نواحی چهارگانه آموزش و پرورش کرج که با عنوان " سایه روشن های تربیت " در سالن رشد برگزار شد، افزود: با توجه به هجمه سنگین دشمن و پای کار بودن صهیونیسم همه ما که در حوزه پرورشی و فرهنگی مشغول کار هستیم باید مثل دشمنان که خواب ندارند، بیدار باشیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا، وی بیان داشت: بخش فرهنگی و تربیتی مدارس البرز نیاز به تحولات البته با رویکرد تیمی و همدلی دارد. وی خاطرنشان کرد: در مدرسه ای که معاون و مربی پرورشی آن دغدغه فرهنگی و نگاه تحولی نداشته باشد، آن مدرسه نیازبه تغییر نیرو دارد تا افراد با انگیزه و توانمند وارد میدان کارهای فرهنگی و تربیتی درکف مدارس شوند.

فتح الهی با بیان اینکه همه ما یک تیم هستیم و یک دست صدا ندارد، یادآورشد: باید فعالیت های حوزه مهم پرورشی و فرهنگی را براساس سند تحول بنیادین، گام دوم انقلاب و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و دستورالعمل های وزارتخانه ای پیش ببریم.

وی تصریح کرد: هدف والای ما نمود پیدا کردن برنامه های فرهنگی و تربیتی در کف مدارس البرز که تحقق آن نیاز به حضور فعال معاونین پرورشی و فرهنگی در مدارس استان دارد.

وی ادامه داد: از مهر ماه ۶۶۰ مبلغ فرهنگی به جمع معاونین و مربیان پرورشی مدارس البرز با مشارکت و همراهی حوزه علمیه استان می پیوندد که باید از این ظرفیت برای آگاهی بخشی، مهارت ها و سبک زندگی و پاسخگویی به سوالات دانش آموزان و اولیا در مسائل مختلف استفاده کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزعنوان کرد: از طریق پیام رسان داخلی ایتا به نام کانال هم افزایی معاونین پرورشی استان البرز پیام های ویدئویی ارسال می گردد که انتشار آن برای دانش آموزان و والدین نیاز به عضو شدن همه مربیان و معاونین پرورش استان به منظور تشکیل گروه انتشار برای دانش آموزان دارد.

وی یادآورشد: معاونین و مربیان پرورشی برای تربیت نسلی متعهد باید روحیه امید و نشاط را در مدارس تقویت و خلاقیت‌ها را پرورش دهند. فتح الهی تاکید کرد: مربیان پرورشی باید فضای حاکم بر مدرسه را به یک فضای مجذوب و توام با عشق و صمیمیت تبدیل کنند. استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها