|

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان البرز

لزوم تخصیص اعتبار برای احداث خانه های جوان البرز

ولی پوری در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرزاظهار داشت: درصدد هستیم در استان البرز 100 درصد تسهیلات ازدواج جوانان محقق شود.

لینک کوتاه کپی شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بر لزوم احداث و تکمیل خانه های جوان در تمامی شهرستان های استان در راستای پاسخگویی به مطالبات جوانان تاکید کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز؛ ولی پوری در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز در سال ۱۴۰۱ که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و جمعی از نمایندگان دستگاه های اجرایی در حوزه معاونت سیاسی  برگزار شد، اظهار داشت: یکی از برنامه های جدی دولت، مسئله ازدواج جوانان است که درصدد هستیم در استان البرز 100 درصد تسهیلات ازدواج جوانان محقق شود.

وی با بیان اینکه گرچه برنامه ریزی ها و ریل گذاری ها حوزه جوانان بصورت ملی صورت می گیرد، تصریح کرد:  اما در استان ها هم دستگاه های اجرایی  با مانع زدایی و همکاری می توانند تاثیر گذار باشند.

معاون استاندار اضافه کرد: مسئله طلاق در کشور بسیار جدی است و در استان البز نیز سیاست توسعه مراکز مشاوره ازدواج در دستور کار است و در استان البرز 8  مرکز مشاوره ازدواج جوانان وجود دارد باید افزایش یابد.

وی افزود: از این تعداد 7 مرکز در شهرستان کرج و یکی در شهرستان ساوجبلاغ فعال است که تحت نظر اداره کل ورزش و جوانان در سطح استان به صورت رایگان به جوانان خدمات ارائه می دهند.  

ولی پوری با بیان اینکه یکی از سیاست ‌های مهم دولت سیزدهم ورود جوانان به عرصه ‌های مدیریتی و اقتصادی است، افزود: این مهم در شهرستان های البرز نیز محقق می شود.

معاون استاندار گفت: پیگیری مصوبات جلسات قبل از اولویت هایی است که به جّد پیگیر آن هستیم و جلسات ستاد ساماندهی خروجی اثرگذار و اجرایی داشته باشد.

ولی پوری با بیان اینکه در گام دوم انقلاب بر حضور و استفاده از ظرفیت های جونان در تمام مقاطع تصمیم سازی تاکید شده است، افزود: همه دستگاه ها باید برای کمک به تسهیل ازدواج جوانان و کمک به این حوزه، پای کار باشند.

وی افزود:  مطالبات بسیار زیادی در حوزه جوانان وجود دارد که بحث ازدواج از مهم ترین آنها است. در این جلسه عملکرد دستگاه ها در حوزه ازدواج و همچنین برنامه های هفته ازدواج استان البرز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها